Δεν πληρουνται οι προυποθεσεις για αυξηση του ωραριου λενε οι εκπαιδευτικοι

Μιχάλης Βασιλειάδης, πρόεδρος ΕΛΜΕ Ροδόπης «Το νομοσχέδιο θα αλλάξει και θα συγκεκριμενοποιηθεί προς την αρνητικότερη μορφή του»

Στάση αναμονής… για τα χειρότερα, κρατούν οι εκπαιδευτικοί της Ροδόπης μετά και την πρόσφατη ανακοίνωση από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας, για την υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία 30 ώρες της εβδομάδας, που προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων, μεταξύ άλλων και από την διοίκηση της ΟΛΜΕ.
 
Και μπορεί η αύξηση του ωραρίου να αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση και ο υπουργός παιδείας κ. Γαβρόγλου να δηλώνει σε όλους τους τόνους ότι δεν αλλάζει τίποτα, καθώς υπάρχει σχετική ρύθμιση σε νόμο του 1985, ωστόσο η νέα ρύθμιση ορίζει το πλαίσιο στο οποίο θα εφαρμόζεται το υποχρεωτικό 30ωρο στο σχολείο, δηλαδή τις εργασίες των εκπαιδευτικών πέραν των διδακτικών καθηκόντων τους. Με τους εκπαιδευτικούς να δηλώνουν προς κάθε κατεύθυνση πως τα όσα «ζητά» το υπουργείο δεν μπορούν να εφαρμοστούν λόγω αντικειμενικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στο έργο τους, ενώ δηλώνουν πως πίσω από την απόφαση αυτή υποκρύπτονται άλλοι λόγοι.  

«Πίσω από την αύξηση του ωραρίου κρύβεται η ανάγκη για την κάλυψη αναγκών σε διορισμούς εκπαιδευτικών» 

«Στον ευρύτερο δημόσιο τομέα κάθε δημόσιος υπάλληλος έχει τον υπολογιστή και το γραφείο του. Αυτό δεν συμβαίνει στις σχολικές μονάδες. Στα σχολεία της Ελλάδα συνωστίζονται 35 καθηγητές σε ένα γραφείο με δυο υπολογιστές της δεκαετίας του '90, ενώ στη Ροδόπη υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν καν πρόσβαση στο διαδίκτυο» γνωστοποίησε στον «ΠτΘ» ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ροδόπης κ. Μιχάλης Βασιλειάδης, δηλώνοντας πως πίσω από τις αλλαγές αυτές «υπάρχει κάτι άλλο, η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών που γίνεται έτσι ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τις τεράστιες ανάγκες σε διορισμούς εκπαιδευτικών».
 
«Υπάρχει κάτι από πίσω, γι’ αυτό ας περιμένουμε να δούμε τι θα κατεβάσει τελικά ο υπουργός, διότι όπως έχουμε δει άλλα μας λένε και άλλα τελικά κάνουν. Υπάρχει η πονηριά και η αναξιοπιστία» τόνισε για να επισημάνει πως η βασική διαφωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν έγκειται στην παραμονή τους στο σχολείο αλλά στις δυνατότητες ορθής αξιοποίησης του χρόνου, που δεν υπάρχουν.
 
«Εγώ να πάρω τα διαγωνίσματα που έχω να διορθώσω, αλλά πού να τα διορθώσω;» διερωτήθηκε ο ίδιος τασσόμενος υπέρ των δηλώσεων του προέδρου της ΟΛΜΕ,  τονίζοντας επίσης πως «στη λογική του δημοσιονομικού κόφτη, προσωπικά πιστεύω ότι το νομοσχέδιο θα αλλάξει και θα συγκεκριμενοποιηθεί προς την αρνητικότερη μορφή του». 

«Ο κ. Γαβρόγλου τιμωρεί τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και όλη την κοινωνία γενικότερα» 

«Δυστυχώς την παιδεία στην Ελλάδα την βλέπουμε μόνο με οικονομικούς όρους, ενώ δεν είναι έτσι» συνέχισε ο ίδιος αναφερόμενος σε παραδείγματα βορειοευρωπαϊκών χωρών που άλλαξαν το σύστημα εκπαίδευσής τους, αλλά και χρηματοδοτώντας το περισσότερο, προκαλώντας θετικά αποτελέσματα, για να υπογραμμίσει όμως πως « ο κ. Γαβρόγλου αντί να βοηθήσει την εκπαίδευση τιμωρεί τους εκπαιδευτικούς, τιμωρεί τους μαθητές, τιμωρεί και την όλη κοινωνία γενικότερα».
 
Όλες αυτές οι διαδικασίες έχουν ένα κοινό σκοπό, σύμφωνα με τον κ. Βασιλειάδη ο οποίος ζήτησε «τουλάχιστον την αλήθεια». Εν αναμονή του τελικού κειμένου των όσων θα προβλέπει η νέα ρύθμιση όπως ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ θα συνεδριάσει στις 20 Ιανουαρίου στην Αθήνα, όπου θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις για τα επόμενα βήματα.
 
Ερωτηθείς σχετικά με τις προβλέψεις του για την εκπαιδευτική κοινότητα  το νέο έτος ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ροδόπης έκανε λόγο για «επιβάρυνση του εκπαιδευτικού έργου» η οποία μάλιστα θα είναι «τιμωριτική απέναντι στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την κοινωνία γενικότερα».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.