Ο βουλευτης Ροδοπης Μουσταφα Μουσταφα για το ζητημα του εκπαιδευτικου υλικου του ελληνογλωσσου προγραμματος των μειονοτικων σχολειων

«Η άποψη των γονέων, των βουλευτών ή ακόμα και του Υπουργού δεν μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας για την εξεύρεση λύσης»

Να κατευναστούν οι φωνές διαμαρτυρίας ούτως ώστε, μέσα από τον ουσιαστικό διάλογο όλων των εμπλεκομένων πλευρών, να βρεθεί η κατάλληλη λύση στο ζήτημα των βιβλίων και του εκπαιδευτικού υλικού του ελληνόγλωσσου προγράμματος των μειονοτικών δημοτικών σχολείων της Θράκης, προτάσσουν οι βουλευτές Ροδόπης και Ξάνθης, Μουσταφά Μουσταφά, Αϊχάν Καρα Γιουσούφ και Χουσεΐν Ζεϊμπέκ αντίστοιχα που συναντήθηκαν στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου.
 
Στην σχετική ενημέρωση που ακολούθησε της συνάντησης επισημάνθηκε πως οι βουλευτές πρότειναν στον Υπουργό τη συγκρότηση επιστημονικής ομάδας εργασίας που θα αξιολογήσει το εκπαιδευτικό υλικό και θα καταθέσει προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό και εμπλουτισμό του, καθώς και για πιθανές αλλαγές σε αυτό, πρόταση που έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό.
 
Αναλύοντας τα όσα διημείφθησαν κατά την διάρκεια της συνάντησης αυτής με τον κ.Γαβρόγλου, μιλώντας στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» ο βουλευτής Ροδόπης κ. Μουσταφά Μουσταφά εξήγησε ότι «αυτό που έγινε αποδεκτό και από τη μεριά του κ. Γαβρόγλου, ήταν να αρχίσει η συζήτηση, για την σύσταση μιας επιστημονικής επιτροπής που θα αξιολογήσει το υφιστάμενο εκπαιδευτικό υλικό και θα προτείνει λύσεις για τον εκσυγχρονισμό και τον ενδεχόμενο εμπλουτισμό τους,  και αυτό γιατί τα βιβλία που θα διδαχτούν στα σχολεία δεν τα αποφασίζει ούτε ο υπουργός, ούτε οι βουλευτές, ούτε και οι γονείς των παιδιών, αλλά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής των Ειδικών Επιστημόνων».
 
Ο ίδιος εξήγησε πως ως βουλευτές της περιοχής είχαν ήδη διαμηνύσει στο Υπουργείο την γενική εκτίμηση που υπάρχει ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα, για τα υφιστάμενα εγχειρίδια και το γεγονός ότι έχουν καταστεί ξεπερασμένα λόγω των αλλαγών που έχουν συντελεστεί στην δομή της τοπικής κοινωνίας και τον μαθητικό πληθυσμό που επιδεικνύει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις σπουδές τους, αλλά και το γεγονός ότι συνεχίζουν να υφίστανται ανομοιογένειες σε αυτόν λόγω των διθέσιων σχολείων κ.ο.κ.
 
«Εμείς σκεπτόμενοι όλα αυτά  και ενώ η δική μας εισήγηση στο υπουργείο και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ήταν  η ταυτόχρονη χρήση και των βιβλίων των δημοσίων σχολείων, προτείναμε την έναρξη του διαλόγου μεταξύ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, και των εκπαιδευτικών της περιοχής μας, οι οποίοι διδάσκουν το ελληνόφωνο πρόγραμμα, ούτως ώστε να ξεκινήσει η ανανέωση του υφιστάμενου εκπαιδευτικού υλικού, γεγονός που δρομολογήθηκε με την συνάντηση με τον κ. Γαβρόγλου».
 
Ο κ. Μουσταφά τόνισε πως  η άποψη των γονέων, του υπουργού ή των βουλευτών  δεν μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας για την εξεύρεση της ορθότερης λύσης, η οποία όπως επεσήμανε «πρέπει να είναι προϊόν τεκμηριωμένης επιστημονικής προσέγγισης» γεγονός που έχει δρομολογηθεί με συναντήσεις που θα ακολουθήσουν το προσεχές διάστημα με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, τις Σχολικές Εφορείες και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.  

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.