Προχωρα ο ΟΣΕ τις μελετες για την μετακινηση της σιδηροδρομικης γεφυρας στον Κομψατο

Θα γίνει παραλλαγή της χάραξης ξεκινώντας πριν από τον Ίασμο και καταλήγοντας μετά από τον Πολύανθο

Η γέφυρα θα κατασκευαστεί κοντά στη γέφυρα της Εγνατίας Οδού

Να προχωρήσει στην μεταφορά της Σιδηροδρομικής γέφυρας στον Κομψάτο, από το σημείο που βρίσκεται σήμερα, δίπλα στην πεσμένη γέφυρα, μερικά χιλιόμετρα πιο νότια, κοντά στην γέφυρα της Εγνατίας, θέλει ο ΟΣΕ, μέσω διαγωνισμού για την ολοκλήρωση των μελετών και την σύνταξη τευχών δημοπράτησης που βρίσκεται αυτές τις μέρες στον αέρα.

Ο διαγωνισμός αφορά την ολοκλήρωση των μελετών και σύνταξη τευχών δημοπράτησης για την παραλλαγή της χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Ιάσμου – Πολύανθου αλλά και Μέστης – Αλεξανδρούπολης.

Στον τομέα του Ιάσμου, το θέμα της μετακίνησης της γέφυρας και της παραλλαγής της γραμμής, υπάρχει για πάνω από 20 χρόνια, με τις πρώτες μελέτες, που θα πρέπει να επικαιροποιηθούν μέσα από το τρέχον έργο, να ανατίθενται το 2001 και να παραδίδονται το 2004.

Μόνο η ολοκλήρωση των μελετών και για τους δύο τομείς έχει προϋπολογισμό 6.887.052,42 ευρώ, από τα οποία μόλις τα 878.547,65 αφορούν την παραλλαγή στον Ίασμο, ενώ τα υπόλοιπα 6.008.504,76 ευρώ θα δοθούν για την ολοκλήρωση των μελετών της εναλλαγής της χάραξης Μέστης Αλεξανδρούπολης, που αφορά 34 χιλιόμετρα και περνά από ορεινή περιοχή.

Ποιες αλλαγές θα γίνουν στο Τμήμα Ιάσμου Πολύανθου

Όσο αφορά το Τμήμα Ιάσμου- Πολύανθου, το έργο αφορά στην παραλλαγή της χάραξης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ των οικισμών Ιάσμου και Πολύανθου, με συνολικό μήκος 7 περίπου χιλιόμετρα, με σκοπό την βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της γραμμής για ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, την αντικατάσταση της μεταλλικής γέφυρας στον ποταμό Κομψάτο με νέα από σκυρόδεμα, που θα κατασκευαστεί κοντά στη γέφυρα της Εγνατίας Οδού, την αποκατάσταση της κυκλοφορίας στο τοπικό οδικό δίκτυο και την αντικατάσταση του σταθμού Ιάσμου και της στάσης Πολύανθου σε νέες θέσεις με βάση την οριστική μελέτη χάραξης.

Όπως τονίζεται στη μελέτη, λόγω των φτωχών γεωμετρικών χαρακτηριστικών και των πολλών ισόπεδων διαβάσεων, η ταχύτητα των συρμών είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Η μέγιστη ταχύτητα που θεωρητικά αναπτύσσεται είναι 110 χλμ/ώρα αλλά η λειτουργική ταχύτητα δεν ξεπερνάει τα 80 χλμ/ώρα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.