Σχεδιο απεγκλωβισμου απο την οικονομικη κριση

Ένα μικρό σχέδιο απεγκλωβισμού από την κρίση παρουσίασε στις αρχές Δεκεμβρίου το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης. Ένα σχέδιο με δεκαπέντε σημεία που εκπονήθηκε πριν ακόμη η κρίση γίνει ορατή και, όπως τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Νίκος Αγγελίδης, απέβλεπε και αποβλέπει στο τρίπτυχο «χρηματοδότηση προς τις επιχειρήσεις, προώθηση των δημοσίων επενδύσεων και στήριξη της κατανάλωσης» που σύμφωνα με τον κ. Αγγελίδη «δημιουργεί θέσεις εργασίας, αλλάζει την ψυχολογία στην αγορά και προσπαθεί να δώσει μια διαφορετική εικόνα και θα μας απεγκλωβίσει από αυτή τη δύσκολη στιγμή»

Το σχέδιο δεν είναι κάτι καινούργιο και μάλιστα παρουσιάστηκε στις αρχές Δεκεμβρίου σε συνέντευξη τύπου. Όπως εξηγεί ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου οι λόγοι που οδήγησαν στην εκπόνησή του αφορούσαν στο γεγονός ότι το Επιμελητήριο εξαιτίας του θεσμικού του ρόλου και της αρμοδιότητας που έχει «έπρεπε να παρέμβει, γιατί ακούγαμε τον καθένα άσχετο ή σχετικό να μιλά για την οικονομική κρίση, θέμα πολύ γενικό, που αφορά τον πλανήτη, που ξεκίνησε ως μικρό και εξελίχθηκε σε μεγάλο και εν πολλοίς φταίμε και εμείς που εκθρέψαμε αυτό το τέρας που κοντεύει να τινάξει την παγκόσμια οικονομία στον αέρα. Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε μια παρέμβαση συγκεκριμένη, η οποία να περιγράφει το θέμα και κυρίως να προτείνει λύσεις συγκεκριμένες και να προσπαθεί να προλάβει το θέμα. Για αυτό δεν έγινε τώρα που όλοι προσπαθούν να κάνουν επαφές και γύρες από σημείο σε σημείο για να μπορέσουν να βγάλουν ένα συμπέρασμα και να διαχειρισθούν την ενασχόλησή τους με το συγκεκριμένο θέμα που απασχολεί την επικαιρότητα».

Αποδέκτες του σχεδίου

Το σχέδιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου είχε δύο αποδέκτες γιατί όπως εξηγεί ο κ. Αγγελίδης «επειδή το θέμα είναι γενικό, εστιάσαμε στο πώς μπορούμε να προτείνουμε κάτι που θα παίξει ένα ρόλο όχι μόνο για να αποσοβήσει την κρίση,- πιστεύουμε ότι με τις μικρές μας δυνάμεις δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο,- αλλά κυρίως να μπορέσουμε να την περάσουμε με τις μικρότερες δυνατές απώλειες και επειδή είδαμε ότι τα μέτρα τα οποία μπορούμε να προτείνουμε θα πρέπει αναγκαστικά να είναι γενικά, και όχι εξειδικευμένα και ειδικότερα για τον τόπο μας, αλλά να είναι εστιασμένα σε κάποια σημεία τα οποία μπορούμε και να επηρεάσουμε με τις μικρές μας δυνάμεις απευθύναμε ένα σχέδιο που είχε δύο αποδέκτες. Ο ένας αποδέκτης ήταν η πολιτεία, που στη συγκεκριμένη περίπτωση διατελεί το σημαντικό ρόλο και ο δεύτερος αποδέκτης ήταν η κοινωνία, που και αυτή έχει σημαντικό ρόλο σε αυτό το σχέδιο και στην προσπάθεια απεγκλωβισμού, γιατί η αγορά είναι ψυχολογία και πάνω απ’ όλα πρέπει να τη βοηθήσουμε εμείς. Βέβαια υπήρχε και ένα τρίτος στόχος που εμπλέκεται στο όλο σχέδιο με βαρύνουσας σημασίας αποφάσεις και είναι αυτός που κρατά χρήματα και στη συγκεκριμένη περίπτωση τη ρευστότητα, που αποτελούσε το πρώτο πρόβλημα αυτής της επερχόμενης τότε και τώρα υπάρχουσας κρίσης. Αυτός ο στόχος είναι οι τράπεζες.

Με αυτές τις κατευθύνσεις και αυτούς τους εμπλεκόμενους φορείς, πολιτεία, τράπεζα και κοινωνία προσπαθήσαμε να συμβουλεύσουμε σύμφωνα και με το γνωμοδοτικό μας χαρακτήρα την πορεία πάνω σε δεκαπέντε συγκεκριμένα σημεία, στα οποία αν ο καθένας μας βάλει το μικρό του λιθαράκι μπορούμε να δημιουργήσουμε μια καλύτερη κατάσταση σε μια περίοδο κρίσης και να προσπαθήσουμε να απεγκλωβιστούμε με τις λιγότερες απώλειες».

Γενικά σημεία του σχεδίου

Το Εμπορικό Επιμελητήριο συμπλέοντας κατ’ αρχήν στα γενικά μεγάλα θέματα που αφορούν όλη τη χώρα και με τα υπόλοιπα επιμελητήρια μετά τη συζήτηση για την κρίση στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων εστίασε στην επιτάχυνση της εφαρμογής των μέτρων. «Αυτό μπορεί να ακούγεται θεωρητικό, αλλά η αποτελεσματικότατα των οποιωνδήποτε μέτρων έχει να κάνει με την ταχύτητα που θα εφαρμοστούν. Υπάρχει περίπτωση οι εξελίξεις να μας ξεπεράσουν και εξαιτίας της αργοπορίας ακόμη και αυτά τα μέτρα να χαθούν στη μαύρη τρύπα, όπως έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, στις Η.Π.Α, γιατί η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη».

Το δεύτερο σημείο στο οποίο εστίασε ήταν η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου του Τειρεσία. «Όταν εφαρμόσθηκε ο Τειρεσίας ήταν καλός αλλά μετεξελίχθηκε σε μια δαιδαλώδη κατάσταση, ένα τέρας, που το ανέπτυξαν οι τράπεζες για τη δική τους ασφάλεια με την οποία εγκλώβισαν τη μισή χώρα και τις μισές επιχειρήσεις. Δεν τον απορρίπτουμε, απλά συζητάμε την αλλαγή του θεσμικού του πλαισίου, ώστε να απεγκλωβιστούν χιλιάδες επιχειρήσεις και χιλιάδες καταναλωτές που έχουν μπει σε αυτό το σύστημα για ψύλλου πήδημα».

Το τρίτο σημείο αφορά στην απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων. «Πληρώνει τεράστιο κόστος η χώρα για τα 134 κλειστά επαγγέλματα και εκτός από αυτό δημιουργούνται και τέτοιες αγκυλώσεις στην απελευθερωμένη αγορά και στην εύρυθμη λειτουργία της που δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα ειδικά στις δύσκολες εποχές».

Τελευταίο γενικό κομμάτι που απευθύνεται στα προβλήματα που δεν έχουν σχέση με την τοπική οικονομία είναι η «στήριξη των εξαγωγών διότι αυτές τις δύσκολες στιγμές αλίμονο αν μια μικρή χώρα, και ειδικότερα μια αγορά όπως αυτή της Θράκης, εγκλωβισθεί στις τοπικές αγορές. Κρίση βέβαια υπάρχει και στις άλλες αγορές, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η προστιθέμενη αξία να βρεθεί από την παγκόσμια αγορά και οι μονάδες μας, ειδικά για τη Ροδόπη που έχει μεταποιητικές μονάδες, να σωθούν και αυτό θα γίνει μόνο αν στηριχθούν οι εξαγωγές».

Μέτρα για τη Θράκη και ειδικότερα για την Ροδόπη

Το δεύτερο κομμάτι του σχεδίου αφορά στις θέσεις που αποτυπώνουν το πρόβλημα και τα μέτρα για τη Θράκη και τη Ροδόπη γενικότερα.

«Το πρώτο μέτρο αφορά στο γεγονός ότι υπάρχουν κάποιες ουρές αποπληρωμών, να το πω έτσι, από τα Προγράμματα του Γ΄ ΚΠΣ που έχουν ολοκληρωθεί από τις επιχειρήσεις και οι οποίες δεν έχουν τακτοποιηθεί ακόμη. Αυτά τα χρήματα αν έρθουν αφορούν ένα πάρα πολύ σημαντικό ποσό για τη ρευστότητα στην αγορά. Ζητάμε λοιπόν την άμεση αποπληρωμή τους. Αυτό είναι κάτι που ούτως ή άλλως θα γίνει και οφείλεται στην πολιτεία και τα όργανά της είναι όμως σημαντικό να γίνει άμεσα».

Το δεύτερο μέτρο αφορά στην άμεση ενεργοποίηση των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ «Επειδή ήδη έχουμε καθυστερήσει στην εφαρμογή και επειδή το Επιμελητήριο συγκαταλέγεται στους φορείς που υλοποιούν προγράμματα θα σας πω ότι όλα είναι έτοιμα όσον αφορά στους φορείς υλοποίησης για να τρέξουν. Αν λοιπόν προκηρυχθούν τα προγράμματα θα υπάρξει άμεση ένταξη σε αυτά και κυρίως μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, ίσως και τριών μηνών, γιατί αυτή η περίοδος μέσα σε μια οικονομική κρίση δεν είναι μεγάλη, θα μπορούσαν να τρέξουν αυτά και να δημιουργηθεί ρευστότητα στην αγορά μέσω της προκαταβολής και της πρώτης δόσης, που σημαίνει άλλο ένα τεράστιο ποσό για την περιοχή, για την ενίσχυση της ρευστότητας».

Το τρίτο και μείζον θέμα είναι η διατήρηση αλλά κυρίως η άμεση εξόφληση των μέτρων στήριξης των επιχειρήσεων, όπως η επιδότηση του κόστους εργασίας του λεγόμενου 12%. «Αποτελεί μέτρο προστασίας των παραμεθόριων περιοχών όταν όμως υπολογίζεται στην παραγωγή και δεν δίνεται εγκαίρως αντί να δημιουργεί μπόνους δημιουργεί πρόβλημα. Οι επιχειρήσεις, τη δύσκολη αυτή στιγμή, το μόνο που δεν μπορούν να σηκώσουν είναι να μην έχουν και τα προϋπολογισμένα. Έτσι θα πρέπει να υπάρξει μια πίεση για την άμεση καταβολή. Ήδη τώρα που μιλάμε έχουμε κάποια αποτελέσματα βέβαια δεν έχουν πληρωθεί όλα τα εξάμηνα αλλά τουλάχιστον μετά από αυτή την πίεση πληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2007 και στην ουσία μας μένουν άλλα δύο εξάμηνα για τα οποία πιέζουμε και έχουμε την υπόσχεση ότι τις επόμενες ημέρες θα τα πάρουμε».

Το τέταρτο και βασικότερο απ’ όλα αφορά στην μείωση του κόστους δανειοδότησης και γενικότερα στο άνοιγμα της ρευστότητας από την πλευρά των Τραπεζών προς τις επιχειρήσεις. «Είναι τα λεγόμενα άτοκα δάνεια μέσω του Ταμείου Εγγυοδοσίας, το γνωστό ΤΕΜΠΤΕ, όπου οι επιχειρήσεις αυτομάτως χρηματοδοτούνται με το 30% του τζίρου του μέσου όρου των δύο τελευταίων ετών και οι τόκοι πληρώνονται από το κράτος για τρία χρόνια. Μεγάλη ανάσα και μεγάλη υπόθεση που δεν έχει ξαναεφαρμοστεί σε άλλη χώρα, πρωτοποριακό για την Ελλάδα και πολύ καλό εργαλείο για τη δύσκολη αυτή στιγμή για τις επιχειρήσεις από την πολιτεία, αρκεί βέβαια να ενεργοποιηθεί από τις τράπεζες που εμπλέκονται. Στο σημείο που πρέπει να εστιάσουμε εδώ είναι η καλή λειτουργία των τραπεζών και κυρίως μια προώθηση από το Ταμείο Εγγυοδοσίας κατά προτεραιότητα προς τη Θράκη και τη Ροδόπη που έχουν το πρόβλημα στις μεγάλες μεταποιητικές μονάδες και υιοθέτηση απεριορίστων πλαφόν για τις επιχειρήσεις πράγμα το οποίο ούτως ή άλλως το ζητάμε και δεν υπάρχει άρνηση. Απλά σε οποιοσδήποτε αγκυλώσεις ζητάμε να εξαιρεθούμε. Αυτή τη στιγμή έχει εξαγγελθεί και από το Ταμείο και δεν υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά στο ύψος των χορηγήσεων, στο χρόνο και τη διάρκεια. Για το λόγο αυτό, σήμερα, για μια ακόμη φορά όπως έκανα πάντα θα καλέσω τις Τράπεζες να παίξουν και το ρόλο της τοπικής τους διάστασης και του ανοίγματος στην τοπική κοινωνία και οι διευθυντές των τοπικών τραπεζών να προωθούν τα δάνεια αυτά με μεγαλύτερη ευαισθησία».

Το πέμπτο μέτρο αφορά στην επαναφορά του μέτρου των αφορολόγητων αποθεματικών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, «όπου τα κέρδη δεν δηλώνονται στην εφορία αλλά επανεπενδύονται. Θα μου πείτε, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές πόσα είναι τα κέρδη για να επενδυθούν; Αυτό δεν έχει σημασία αλλά σημασία έχει αυτά που υπάρχουν είναι μεγάλη υπόθεση σε μια εποχή στασιμότητας να επανεπενδύονται και να δημιουργούν θέσεις εργασίας, τις ελάχιστες που μπορούν να δημιουργήσουν».

Το έκτο μέτρο αφορά στην παρέμβαση με ειδικά μέτρα πάνω σε κλάδους που πλήττονται περισσότερο και είναι ειδικοί σε κάθε περιοχή: «Στη Ροδόπη ειδικότερα είναι ο αγροτικός τομέας, ο κατασκευαστικός και τρίτον η μεταποίηση με τις μεγάλες μονάδες της ΒΙΠΕ. Η Ροδόπη ευτύχησε να έχει την τρίτη καλύτερη βιομηχανική περιοχή όλα αυτά τα χρόνια και τις καλύτερες εκσυγχρονισμένες μονάδες σε όλη την Ελλάδα, εξαιτίας του αναπτυξιακού νόμου και της πολιτικής των προηγούμενων δεκαετιών. Σήμερα όμως πρέπει να αντιληφθούμε ότι έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα εξαιτίας αυτής της κρίσης και του μεγέθους της μεταποίησης που αφορά στο εργασιακό δυναμικό. Έτσι θα πρέπει να αναδείξουμε ότι απ’ όλη την Ελλάδα το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη λόγω των ιδιαιτεροτήτων και από την περιοχή αυτή το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει η Ροδόπη και να ζητήσουμε μέτρα για αυτό».

Το έβδομο μέτρο αφορά στην επιμήκυνση του χρόνου καταβολής των δόσεων των ρυθμίσεων. «Όσον αφορά σε όλες τις ρυθμίσεις και τα χρέη των επιχειρήσεων προς την πολιτεία θα πρέπει να ληφθεί ένα μέτρο στο οποίο θα εστιάσουμε για να δώσουμε μια ανάσα, γιατί δεν μπορεί από τη μια να αγωνίζεσαι για τη ρευστότητα, την άνοδο του τζίρου και την αντιμετώπιση της κρίσης και από την άλλη να έχεις κάθε τριάντα του μηνός την επίσκεψη στον γκισέ της εφορίας ή του ΙΚΑ για να προσπαθείς να καταβάλλεις εκεί αυτά που με κόπο προσπαθείς να μαζέψεις. Θα μπορούμε λοιπόν να το μεταθέσουμε για το επόμενο χρονικό διάστημα. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο και εμπεριστατωμένο πρόγραμμα το οποίο παρουσιάζουμε την άλλη εβδομάδα που κατεβαίνουμε στην Αθήνα».

Παρέμβαση προς την κοινωνία

Το τελευταίο κομμάτι το οποίο όπως τονίζει ο κ. Αγγελίδης «είναι γενικό και θεωρητικό αλλά και το πλέον ουσιαστικό αφορά στην παρέμβασή μας προς την κοινωνία. Αυτή η κρίση ξεκίνησε ως χρηματοπιστωτική, εξελίχθηκε ως οικονομική και πάει να γίνει και κοινωνική. Πρωτίστως και πριν από αυτά εγώ θα την ονομάσω ψυχολογική. Οι αγορές, και δεν εννοώ την παγκόσμια μόνο αγορά, είναι ψυχολογία άρα αν σε ένα βράδυ αλλάξει αυτή η ψυχολογία δεν θα πιστεύετε πώς θα μπούμε σε μια άκρατη ανάπτυξη και ίσως και μεγαλύτερη από αυτήν που βιώσαμε τα τελευταία χρόνια. Είναι πρωτίστως ψυχολογική, γιατί δεν είναι ότι δεν καταναλώνει εκείνος που δεν έχει αυτή τη στιγμή, αλλά η κρίση προέρχεται από τη μη κατανάλωση αυτών που έχουν, διότι στη δίνη και στη συζήτηση της κρίσης δεν καταναλώνει και αυτός που έχει τη ρευστότητα. Για το λόγο αυτό απευθύναμε έκκληση στους φορείς της τοπικής μας αγοράς που αλλάζουν την ψυχολογία. Πρώτον και κυριότερο στους φορείς που δημιουργούν προβλήματα στην εκταμίευση χρημάτων και ρευστότητας στην αγορά. Απευθυνθήκαμε στους μηχανικούς της ΕΜΔΥΔΑΣ που εξακολουθούν εξαιτίας της απεργίας τους να σταματούν τη λειτουργία των επιτροπών που πιστοποιούν τις επενδύσεις και δεν αφήνουν τα τελευταία χρήματα των προγραμμάτων του Γ΄ΚΠΣ να τρέξουν στις επιχειρήσεις. Και αυτό ισχύει μόνο για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Δεύτερον απευθυνθήκαμε στις Τράπεζες που επί δεκαετίες στη Θράκη στηρίχθηκαν και από τις επιχειρήσεις αλλά και από την πολιτεία με χιλιάδες ρυθμίσεις ευνοϊκές που πρωτίστως ωφελούσαν αυτές. Ήρθε η ώρα να δείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο και να σταματήσουν τους πλειστηριασμούς και με πρωτοβουλίες των διευθυντικών τους στελεχών να προωθήσουν τα δάνεια μέσω του ΤΕΜΠΤΕ, αλλά και τα καταναλωτικά δάνεια, γιατί το θέμα είναι να μην πάνε χρήματα μόνο προς τις επιχειρήσεις, γιατί αν οι επιχειρήσεις δεν έχουν πελάτες δεν έχουμε λύση και αλλαγή της ψυχολογίας της αγοράς. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε προωθώντας τον ανταγωνισμό όταν είπαμε ότι θα ονοματίσουμε τις πρώτες τράπεζες που θα δώσουν δάνεια μέσω ΤΕΠΜΤΕ, αλλά και ότι θα βραβεύσουμε τις τράπεζες που θα δώσουν το μεγαλύτερο σύνολο σε δάνεια του Ταμείου Εγγυοδοσίας. Επίσης αποταθήκαμε στις τοπικές υπηρεσίες, τοπική αυτοδιοίκηση, περιφέρεια νομαρχίες και γενικά τους φορείς που έχουν σχέση με το κράτος να εξοφλήσουν άμεσα τις οφειλές τους προς την αγορά και τις επιχειρήσεις. Σε αυτή την δύσκολη στιγμή ήδη θα έπρεπε να το κάνουν και να αποτελούν το καλό παράδειγμα. Δυστυχώς ήταν πάντα το κακό παράδειγμα. Έχω πει ότι κανείς δεν δικαιούται να κάνει πολιτική με τα χρήματα των επιχειρηματιών και των επιχειρήσεων. Επομένως ζητώ, και αυτή τη στιγμή που μου δίνεται η δυνατότητα, την άμεση εξόφληση όλων των εμπλεκόμενων φορέων που σχετίζονται με το κράτος στις επιχειρήσεις.

Τέλος απευθυνθήκαμε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ζητήσαμε να συμβάλλουν θετικά με στάση ευθύνης στον απεγκλωβισμό της αγοράς και την κακή ψυχολογία. Δεν εννοώ να μην είναι στην επικαιρότητα, είναι το μείζον και το πρώτο θέμα παγκοσμίως η οικονομική κρίση, αλλά κυρίως να μη διογκώνεται αναίτια για λόγους ακροαματικότητας ή αναγνωσιμότητας το ήδη υπαρκτό πρόβλημα. Δηλαδή είναι άλλο να πεις ότι με βάση τα στοιχεία του Επιμελητηρίου έκλεισαν 500 επιχειρήσεις το προηγούμενο χρονικό διάστημα και άλλο να πεις ότι θα κλείσουν 1000 επιχειρήσεις σε έξι μήνες.

Τέλος απευθυνθήκαμε στο λαό της Ροδόπης και ζητήσαμε να σκέφτεται να ενεργεί με ψυχραιμία και με την καθημερινή του συμπεριφορά να αλλάζει την ψυχολογία και να προασπίζεται την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς».


Ο κ. Αγγελίδης βέβαια τονίζει την ανάγκη συντονισμένης προσπάθειας εκ μέρους όλων των φορέων για να υπάρξει αποτέλεσμα, «κάτι που δεν βλέπουμε στην κεντρική πολιτική σκηνή όπου ο καθένας προσπαθεί να αποκομίσει οφέλη τη στιγμή που το καράβι βουλιάζει. Θεωρώ ότι σαν τόπος πρέπει να διαφοροποιηθούμε να είμαστε όλοι μαζί και να αφήσουμε πίσω προσωπικές και κομματικές πολιτικές και να δούμε πώς θα βοηθήσουμε τον κόσμο μας και περιμένει από εμάς».

Α.Π.

Το 50% των μέτρων αν είχαν προχωρήσει δεν θα βλέπαμε κρίση

Το ερώτημα είναι ότι όλα αυτά τα μέτρα είναι θεωρητικά, ερώτημα το οποίο όπως λέει ο κ. Αγγελίδης έχει δεχτεί πάρα πολλές φορές. «Κατ’ αρχήν σε μια τέτοια κρίση της παγκόσμιας οικονομίας δεν μπορούμε να απαντάμε με ειδικά μέτρα, όχι μόνο εξαιτίας της γενικότητας της κρίσης αλλά εξαιτίας των δεσμεύσεων απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, άρα και οι θέσεις μας είναι συγκεκριμένες γενικότερα όσον αφορά στις μικρές παρεμβάσεις αλλά δεν είναι τυχαίες. Αν αποτιμήσουμε τα μέτρα αυτά από άποψη ρευστότητας σε χρήμα συγκεντρώνονται αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και η Ροδόπη θα είχε λύσει την κρίση με μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Το 50% αυτών των μέτρων αν είχαν προχωρήσει εμείς κρίση δεν θα καταλαβαίναμε. Η γενικότητα και η θεωρητικότητα των μέτρων μεταφρασμένη σε αριθμούς αποδίδει».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.