Συνεχεια στην εποικοδομητικη συνεργασια «2001 Οροσημο» -“Orientum” για την μαθητικη σταδιοδρομια και στοχοθεσια

Στην ετήσια εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές του Φροντιστηρίου

Την ημέρα σταδιοδρομίας και στοχοθεσίας επέλεξε το Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο» για την διοργάνωση της καθιερωμένης πλέον ενημερωτικής ημερίδας επαγγελματικού προσανατολισμού που διοργανώνει σε  συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων σταδιοδρομίας Orientum.
 
Η εκδήλωση με τίτλο «Πάμε Πανεπιστήμιο 2020», αφιερωμένη για τους μαθητές του, έλαβε χώρα το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου, στο πολιτιστικό κύτταρο Rex, παρουσία μαθητών αλλά και γονέων, οι οποίοι συμμετείχαν μαζικά ούτως ώστε να ενημερωθούν δια στόματος του ιδρυτή της εταιρείας Orientum και κεντρικό ομιλητή της εκδήλωσης κ. Σπύρο Μιχαλούδη, ο οποίος εξήγησε ενδελεχώς στους μαθητές πως να θέσουν σωστούς στόχους και πως ταιριάζει να κινηθούν στην επιλογή των σπουδών τους, καθώς και πως θα ανταπεξέλθουν επιλέγοντας το επάγγελμά τους στην μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας.
 

Αθανάσιος Λιπορδέζης: «Στόχος της ημερίδας να καταλάβουν τα παιδιά τον κόπο που αξίζει να καταβάλλουν για την επιτυχία»

 

Καλωσορίζοντας τόσο τον κ.Μιχαλούδη όσο και τους μαθητές και γονείς  που έδωσαν το παρών ο ιδρυτής του φροντιστηρίου «2001 Ορόσημο» κ.Αθανάσιος   Λιπορδέζης εξήγησε πως «αυτή είναι μια από τις τρείς μεγάλες εκδηλώσεις που κάνουμε κάθε χρόνο για τα παιδιά μας και τους δίνεται η ευκαιρία να σημαδεύσουν σωστά όπου θέλουν να πετύχουν και που ενδεχομένως αν μελετήσουν σωστά να είναι και το επάγγελμα της ζωής τους». Όπως εξήγησε κατά την διάρκεια της ημερίδας «γίνεται λόγος για προοπτικές, για σχολές, για μεταπτυχιακά, αλλά κυρίως γίνεται προσπάθεια να καταλάβουν τα παιδιά τον κόπο που αξίζει να καταβάλλουν για την επιτυχία», για να σταθεί και στην πολύτιμη συμβολή των μελών της εταιρείας Orientum η οποία διαθέτει σήμερα το πλέον αξιόπιστο τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, όπου ο μαθητής μέσα από  τη συμπλήρωση περίπου 150 ερωτήσεων, ανακαλύπτει για τι πράγμα είναι φτιαγμένος, τι ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του και τις ιδιότητες του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν να σπουδάσει. «Αυτό βοηθάει και εμάς πάρα πολύ σαν φροντιστήριο, γιατί φέτος ενώπιον αυτής της συνεργασίας, χωρίς να θέλουμε να καυχηθούμε, το 90% των μαθητών μας πέτυχε στις 3 πρώτες επιλογές τους» σημείωσε ο ίδιος υπογραμμίζοντας την συνέχεια που θα υπάρξει στην συνεργασία αυτή αλλά και στα πολλαπλά οφέλη αυτής στον προσανατολισμό του μελλοντικού τους επαγγέλματός και κυρίως των σπουδών των μαθητών μας.

«Πρέπει να δείξουμε τις εναλλακτικές καριέρας που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος μετά από κάθε μια σχολή»

 

Με την σειρά του ο σύμβουλος σταδιοδρομίας, κ. Μιχαλούδης, προσέθεσε ότι «αυτό που λέμε στα παιδιά είναι ότι στην ηλικία των 15-17 δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει επάγγελμα και σπουδές. Αυτό έχει αλλάξει γιατί παράλληλα έχει αλλάξει πολύ και η αγορά εργασίας». «Το ότι σπουδάζει κάποιος νομική δεν σημαίνει ότι θα γίνει δικηγόρος» εξήγησε τονίζοντας ότι η γνωστοποίηση των εναλλακτικών επιλογών σε ότι αφορά την καριέρα αποτελεί βασική πληροφορία που θα πρέπει κάθε μαθητής να έχει. «Το βασικό είναι να μπορέσουμε να δώσουμε στα παιδιά να κατανοήσουν ότι για να πετύχουν τους στόχους τους πρέπει να αλλάξουν κάποια πράγματα στην καθημερινότητα τους, όπως το να διαχειρίζονται καλύτερα τον χρόνο τους, να πιστέψουν ότι μπορούν να καταφέρουν πράγματα και ότι μπροστά μας υπάρχουν φοβερές δυνατότητες να εκμεταλλευτεί κάποιος, κυρίως με την τεχνολογία» σημείωσε ο ίδιος χαρακτηριστικά.
 

Σπύρος Μιχαλούδης: «Το κλειδί είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα στα ενδιαφέροντα του παιδιού και στις δυνατότητες που υπάρχουν στην αγορά εργασίας»

 
Εμβαθύνοντας στην κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας ο ίδιος τόνισε πως το κυριότερο στοιχείο για την επαγγελματική αποκατάσταση κάποιου είναι «να βρούμε τα ταλέντα του παιδιού». «Το κάθε παιδί είναι μοναδικό» σημείωσε για να εξηγήσει πως « το κλειδί είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα στα ενδιαφέροντα του παιδιού και στις δυνατότητες που παρέχει η επιλογή του στην αγορά εργασίας. Πρώτα το παιδί πρέπει να βρει τι τον ενδιαφέρει, γιατί έχουμε πάρα πολλά παραδείγματα παιδιών που μπαίνουν σε πολύ καλές σχολές, οι οποίες δεν κερδίζουν το ενδιαφέρον τους και μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα τις παρατάνε. Αν ανακαλύψει τι τον ενδιαφέρει μετά ακολουθεί η αναζήτηση των προοπτικών και δυνατοτήτων στην αγορά εργασίας, η οποία σαφώς και αλλάζει αενάως. Επομένως ενημερώνουμε πλήρως τα παιδιά προς τα που κινούνται οι νέες τάσεις και βεβαίως εξηγούμε ότι μπροστά τους υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.