Καλυτερη η κλιμακωση των θεματων στα Μαθηματικα απο περυσι

Γιάννης Νενεγάκης: «Τα θέματα ήταν έτσι δομημένα, που ο μαθητής ανταμείφθηκε για τη δουλειά που έχει κάνει μέσα στη χρονιά»

Με τις εξετάσεις στα Μαθηματικά άνοιξαν αυτή την εβδομάδα των Πανελλήνιων εξετάσεων οι υποψήφιοι των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, την Τρίτη 6 Ιουνίου.

Δομημένα ώστε να ανταμείψουν τους μαθητές που δούλεψαν όλη τη χρονιά θεωρεί τα θέματα που τέθηκαν στους μαθητές ο κ. Γιάννης Νενεγάκης, μαθηματικός και συνιδιοκτήτης του φροντιστηρίου «Πολυδύναμο», που μίλησε στο Ράδιο Παρατηρητής για αυτά.

Παρόλο που ο κ. Νενεγάκης δεν θέλησε να μπει στη λογική του «πιο εύκολα ή δύσκολα» για τα θέματα, πιστεύει όμως πως σίγουρα η κλιμάκωση τους σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι ήταν πιο καλή.

Ξεκινώντας από το Θέμα Α, ήταν ένα πολύ κλασικό θέμα θεωρίας, χωρίς καμία παγίδα, ούτε στα ερωτήματα Σωστό-Λάθος, όπως είχε γίνει παλιότερα, ενώ δεν υπάρχει και το αντιπαράδειγμα, που είχε δυσκολέψει τους μαθητές. «Υπάρχει μια πολύ κλασική απόδειξη, δύο ορισμοί αναμενόμενοι και το Σωστό Λάθος είναι πολύ κλασικά που έχουμε ξανασυναντήσει πολλές φορές στις πανελλήνιες» τόνισε.

Όσο για το θέμα Β, είναι και αυτό πολύ κατανοητό, χωρίς παγίδες με μια εξαίρεση στο Β4 ερώτημα που έχει συναντηθεί ελάχιστες φορές σε αντίστοιχα θέματα, μια αναζήτηση ορίου που συνήθως έβλεπαν, σε δυσκολότερη μορφή, σε επόμενα θέματα.

Το θέμα Γ, όπου πολλές φορές αρχίζει να ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων, παρατήρησαν φέτος πως είχε ερωτήματα που έχουν δει πολλές φορές τα παιδιά μέσα στην τάξη, ενώ το Γ4 είναι άσκηση που περιλαμβάνεται και στο σχολικό εγχειρίδιο.

«Ήταν ένα πολύ στρωτό θέμα ως προς την αντιμετώπισή του από τα παιδιά» τόνισε.

Όσο για το Δ, όπου συνήθως ξεκινούν οι δυσκολίες, τους εξέπληξε μιας και το Δ1 ήταν σχετικά απλό θέμα για τον βαθμό δυσκολίας που περίμεναν, ενώ το Δ2 ήταν παρόμοιο με το περσινό θέμα.

Το Δ3 είχε ένα υπαρξιακό θεώρημα το οποίο με λίγη προσοχή, παιδιά που είχαν δουλέψει μέσα στη χρονιά θα το έβλεπαν εύκολα, ενώ στο Δ4 που είναι συνήθως αρκετά δύσκολο, με 7 ή 8 μονάδες, φέτος η επιτροπή έδωσε 9 μονάδες, με δύο όμως υποερωτήματα. Αυτό αφήνει τον μαθητή να λύσει από το Δ4 το πρώτο υποερώτημα, και το δεύτερο υποερώτημα ήταν δύσκολο όσο αφορά τη λύση του.

«Τα θέματα ήταν έτσι δομημένα, που ο μαθητής ανταμείφθηκε για την δουλειά που έχει κάνει μέσα στη χρονιά» σημείωσε ο κ. Νενεγάκης, με τα παιδιά που προσπάθησαν να έχουν ανταπεξέρθει σε μεγάλο βαθμό.

Καθρέφτης βέβαια είναι τα γραπτά των παιδιών, και η ευκολία ή η δυσκολία θα φανεί από τα αποτελέσματα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.