Γιατι κανουμε μελετες για λιμανι που θα πουλησουμε; (vol II)

Της Έκδοσης

Πριν από ένα περίπου χρόνο, είχαμε εκφράσει την απορία μας, για τους λόγους για τους οποίους χρηματοδοτούνται μελέτες, για το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, από την Περιφέρεια ΑΜΘ, τη στιγμή που αυτό βρίσκεται προς πώληση.

Από τότε συνέβησαν πολλά στο Λιμάνι, και η παραχώρηση συνέχισε όπως συνέχισε, με την τελική απόφαση να φαίνεται πως θα ληφθεί το 2022, αν και στην Ελλάδα κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα.

Στο μεταξύ όμως, τις μελετητικές διαδικασίες για τις νέες υποδομές που σχεδιάζει ο ΟΛΑ, θα αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, που η διοίκηση της Περιφέρειας δεν παραλείπει σε κάθε ευκαιρία να μας τονίζει πόσο υποστελεχωμένες είναι, να αναλαμβάνουν την υλοποίηση των απαραιτήτων διαδικασιών ώστε να εκπονηθεί η μελέτη για κτίρια αλλά και για την ζώνη ακτοπλοΐας.

Οι απορίες μας όμως από το μακρινό Νοέμβριο του 2020, παραμένουν: Γιατί λοιπόν θα χρηματοδοτήσουμε μελέτες για το λιμάνι, το οποίο θα πουληθεί, ενώ μάλιστα η αναβάθμιση του, χωρίς κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο, υποτίθεται ότι είναι ένας από τους λόγους που θα παραχωρηθεί;

Αυτό μάλλον είναι ένα από τα μυστήρια του Ελληνικού Δημοσίου, που δύσκολα θα τα καταλάβουμε. Θα σας αφήσουμε όμως με κάτι άλλο. Ο πρόεδρος της ΕΕΤΑΑ, κ. Σπύρος Σπυρίδων, ο οποίος έχει διατελέσει δήμαρχος Πόρου (για 16 χρόνια), ΓΓ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, στο συνέδριο που έγινε την ίδια ημέρα που υπογράφηκε η συμφωνία με τον ΟΛΑ, τόνισε προς τους συνέδρους πως πέρασε πακτωλός χρημάτων από τη χώρα μας, πολλά από τα έργα όμως δεν είχαν ουσιαστικό αποτέλεσμα για τους πολίτες. Το αν οι κινήσεις που γίνονται, τόσο σε αυτή την περίπτωση όσο και σε άλλες, το αφήνουμε στην κρίση του αναγνώστη.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.