Ολιβια Κωνσταντινου Εκπαιδευτικος

«Πολλοί είναι οι εκπαιδευτικοί που, σκόπιμα ή μη, δεν αναφέρονται στο υποκινούμενο από την ελληνική χούντα Πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου του 1974»

Μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, τα μοναδικά στοιχεία που δίνονται στους μαθητές για την εισβολή στην Κύπρο είναι κατά κύριο λόγο μέσα από το μάθημα των ελληνικών, μέσα από το μάθημα της Ιστορίας, αλλά κυρίως μέσα από τις εθνικές επετείους: 1η Οκτωβρίου –Ανεξαρτησία της Κύπρου, 15 Νοεμβρίου 1983 –Μέρα ανακήρυξης του Ψευδοκράτους, 19 Ιανουαρίου –Μέρα Μνήμης Μακαρίου και Επέτειος 1ης Απριλίου 1955- 1959. Επίσης, μέσα στους στόχους του Υπουργείου Παιδείας είναι και η εβδομάδα «Δεν Ξεχνώ και Αγωνίζομαι», όπου οι μαθητές έρχονται σε επαφή με ποιήματα, άρθρα, γεγονότα και λογοτεχνικά κείμενα που αφορούν την προσφυγιά, τον πόνο για τους αγνοουμένους, καθώς και μια γνωριμία τόσο με τα ήθη και τα έθιμα της τότε εποχής όσο και με τις συνήθειες των ανθρώπων στις σκλαβωμένες περιοχές.

Πολλοί είναι οι εκπαιδευτικοί που, σκόπιμα ή μη, δεν αναφέρονται στο υποκινούμενο από την ελληνική χούντα Πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου του 1974 και κάνουν λόγο για τους πρωταγωνιστές της πρόσφατης κυπριακής ιστορίας, τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο και τον Γεώργιο Γρίβα Διγενή, χωρίς να αναφέρονται στα λάθη και στις παραλείψεις τους στις κρίσιμες στιγμές της ιστορίας του τόπου.

Αρκετοί πάλι εκπαιδευτικοί, θεωρώντας ότι οι Τουρκοκύπριοι κάτοικοι του νησιού ήταν μειοψηφία και ότι δεν είχαν και δεν έχουν λόγο στα πολιτικά τεκταινόμενα του τόπου –που το ίδιο το σύνταγμα προβλέπει–, παραλείπουν να αναφέρονται στα προβλήματα των Τουρκοκυπρίων συμπατριωτών μας, καθώς και στα δικαιώματά τους, που είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά των Ελληνοκυπρίων.

Διαβάστε περισσότερα για το συνέδριο ΕΔΩ.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.