Συμφωνια τρομου
Τα όσα αποκαλύπτονται σχετικά με την τραγωδία της Μόσχας προξενούν ρίγη τρόμου στους πολίτες. Οι Ρώσοι χρησιμοποίησαν φονικά απαγορευμένα αέρια και στα νοσοκομεία δεν υπήρχε αντίδοτο. Τόσο ο Τζώρτζ Μπους, όσο και ο Τόνι Μπλέρ, στήριξαν με δηλώσεις τους πλήρως τη Μόσχα, και για τους αθώους ομήρους και την χρήση των χημικών ουδέν. Πρόβα γενικευμένου σκηνικού τρόμου είναι αυτή η συμφωνία, πρόβα που η πρεμιέρα της θα λάβει χώρα στο Ιράκ. Τώρα και με την στήριξη του Πούτιν. Αφού οι «εντιμότατοι» φίλοι τον στήριξαν στις δύσκολες στιγμές, είναι φυσικό και επόμενο ότι και εκείνος θα ανταποδώσει. Άλλωστε το είπε, θα τους κυνηγήσει παντού. Ό,τι ακριβώς είχε πει και ο Τζωρτζ Μπους. Εκείνο πάντως που ξέρουν οι πολίτες, είναι ότι το Τσετσενικό ζήτημα κρατά πάνω από έναν αιώνα και ότι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν και ο μουλάς Ομάρ είναι ζωντανοί, μετά από τόσο σκληρό «αντιτρομοκρατικό αγώνα». Ποιος άραγε θα υπενθυμίσει στους ηγέτες ότι αυτά τα αέρια που χρησιμοποίησε η Μόσχα είναι παράνομα, με απόφαση μάλιστα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, του οποίου μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας είναι και η Ρωσία και οι Η.Π.Α., αλλά και η Βρετανία. Ποιος λοιπόν θα απαγορεύσει στους συγκεκριμένους τη χρήση των παράνομων ουσιών σε ένα πιθανό πόλεμο στο Ιράκ; ο Ο.Η.Ε.; Ιδού λοιπόν η νέα συνθήκη τρόμου.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
