Να σταματησει η αστυνομικη βια

Tα επεισόδια που σημάδεψαν την πορεία των απεργών του δημοσίου τομέα καθώς και η αυταρχική συμπεριφορά των αστυνομικών σηματοδοτούν μία σκλήρυνση, όσον αφορά στα δικαιώματα των εργαζομένων. Η αστυνομική βία αλλά και το όλο πλαίσιο κίνησης (κλούβες κ.λ.π), φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας τάξης είχε δώσει πλήρη κάλυψη στις αστυνομικές δυνάμεις για την άσκηση βίας. Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εξαγγέλλει κοινωνικό διάλογο για τα μείζονα, αυτή η πρόθεση υπονομεύεται από την άσκηση αστυνομικής βίας στους διαδηλωτές είτε του δημόσιου είτε του ιδιωτικού τομέα. Αν πράγματι η κυβέρνηση θέλει την συναίνεση των εργαζομένων ας περιορίσει επιτέλους την αστυνομική αυθαιρεσία και ας μην καλύπτει πολιτικά την χρήση βίας. Ταυτόχρονα, η παραίτηση του προέδρου της ΑΔΕΔΥ, κορυφαίου συνδικαλιστικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ, προοιωνίζει δύσκολες στιγμές για τον όποιο διάλογο σχετικά με το Ασφαλιστικό αλλά και για το φορολογικό.

Η ευθύνη για όλα όσα έγιναν στην διαδήλωση της Πέμπτης σαφώς και βαρύνει το Υπουργείο της Δημόσιας Τάξης και επιτέλους ο κ. Χρυσοχοϊδης ας πάψει προσώρας να ασχολείται με την αλλαγή του ΠΑΣΟΚ και ας θέσει φραγμό στην αστυνομική βία.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.