Ψηφιακη εφαρμογη για την πολιτιστικη κληρονομια θα δημιουργησει το ΓΕΛ Ιασμο

Στο πλαίσιο του προγράμματος CultGamEdu του Erasmus+ με την επιστημονική καθοδήγηση του Γεώργιου Τσομή του ΤΕΦ του ΔΠΘ

Στην δημιουργία και την πιλοτική εφαρμογή μιας ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και tablet με ενσωματωμένους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τη μορφή παιχνιδιού, θα δημιουργήσει το ΓΕΛ Ιάσμου, στο πλαίσιο του προγράμματος CultGamEdu του Erasmus+.

Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΛ Ιάσμου εγκρίθηκε από το ΙΚΥ η πρόταση σχεδίου Erasmus+ με τίτλο «Πολιτιστική κληρονομιά και Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση» (CultGamEdu) στο οποίο συμμετέχει και αφορά στην συγκέντρωση μελών οργανώσεων και νέων, προκειμένου να αναδείξουν μια βέλτιστη πρακτική παιχνιδοποίησης που θα αξιοποιηθεί στον τομέα της εκπαίδευσης.

Το Τμήμα Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με επικεφαλής τον Καθηγητή του Τμήματος κ. Γεώργιο Τσομή θα αναλάβει την επιστημονική καθοδήγηση του έργου.

Το σχέδιο CultGamEdu ενισχύει την ευαισθητοποίηση για την πολιτιστική κληρονομιά μέσω σύγχρονων στρατηγικών και εργαλείων που προωθούν τις ψηφιακές δεξιότητες των σημερινών νέων και αυριανών πολιτών του 21ου αιώνα.

Το έργο συντονίζεται από την ΜΚΟ I.CO.N, Ρόδος, Ελλάδα.

Οι συμμετέχοντες είναι:

  • Τμήμα Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή Ελλάδα
  • Γενικό Λύκειο Ιάσμου, Ροδόπη, Ελλάδα
  • ΜΜΕ V.E.M. SRL, Pellaro Calabria, Ιταλία
  • Istituto Istruzione Superiore P. Mazzone, Roccela, Calabria, Ιταλία
  • ΜΚΟ Associació Meraki Projectes de València, Βαλένθια, Ισπανία
  •  IES El Sobradillo School, Sobradillo, Τενερίφη, Ισπανία
  • ΜΚΟ Edrase Chalki, Ελλάδα

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο: http://www.gameculture.eu/

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.