Βρεθηκε συμμαχος εναντια στις προκλησεις του συγχρονου επιχειρηματικου κοσμου

Ευρύ φάσμα δράσεων μέσα από το πρόγραμμα «Ενδυνάμωση Επιχειρήσεων στην Αναζήτηση Αναπτυξιακών Προοπτικών – SeeG»

Το έργο «Ενδυνάμωση Επιχειρήσεων στην Αναζήτηση Αναπτυξιακών Προοπτικών – SeeG» ξεκίνησε πρόσφατα τη δράση του στις γειτνιάζουσες περιοχές Ελλάδας και Βουλγαρίας και αποσκοπεί στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος που ευνοεί την επιχειρηματικότητα και τους επιχειρηματίες. Στόχος του προγράμματος είναι η προώθηση ενός περιβάλλοντος που υποστηρίζει τους επιχειρηματίες (συμπεριλαμβανομένων των νεοσύστατων επιχειρήσεων), προσαρμόζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις πραγματικές τους ανάγκες, αξιοποιώντας τη δυνατότητα «ευρείας» προβολής τους και καλλιεργώντας συνθήκες συνεργασίας και δικτύωσης.

Όπως έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος της Ελλάδας εν γένει, αλλά ιδίως των ακριτικών περιοχών, όπως της Θράκης, είναι πολλές και ποικίλες. Από την έλλειψη εξατομικευμένων υπηρεσιών έως την περιορισμένη πρόσβαση των επιχειρηματιών στην επιχειρηματική τεχνογνωσία, αλλά και σε πηγές πληροφόρησης, από την έλλειψη υπηρεσιών υποστήριξης για την ανάπτυξη ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών έως την αδυναμία πρόσβασης σε τεχνογνωσία, στοχευμένη προς την εξοικονόμηση κόστους, και την ελλιπή ή αναποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των επιχειρηματιών, ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος καλείται να υπερβεί πλείστα όσα εμπόδια στον δρόμο προς την ανάπτυξη.

Εμβαθύνοντας σε αυτές τις ανάγκες και με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη κάθε επιχείρησης, το πρόγραμμα INTERREG, «Ενδυνάμωση Επιχειρήσεων στην Αναζήτηση Αναπτυξιακών Προοπτικών – SeeG», μέσω του δικτύου συνεργατών του, έχει σχεδιάσει και αναμένεται να υλοποιήσει ένα ευρύ φάσμα δράσεων που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των προαναφερθέντων προκλήσεων.

Συνεπώς, οι δραστηριότητες του έργου στοχεύουν σε:

  • ενίσχυση της τεχνογνωσίας,
  • διαδικασία δημιουργίας μιας επιχειρηματικής ιδέας,
  • ικανότητα πρόσβασης σε εργαλεία χρηματοδότησης,
  • ευκαιρίες δικτύωσης, ιδίως την προσβασιμότητα σε υποστηρικτικές υπηρεσίες,
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων που σχετίζονται με θέματα όπως η διαχείριση κινδύνου κ.λπ.
  • προσανατολισμός σε επιχειρηματικές πτυχές όπως ειδικευμένοι πόροι, εργαλεία και τεχνικές ποιότητας και καινοτομίας,
  • εισαγωγή στις τρέχουσες διαδικασίες,
  • θέση μάρκετινγκ και προώθησης στη στρατηγική της επιχείρησης κ.λπ.
  • ευέλικτος και προσαρμόσιμος συνδυασμός των παρεχόμενων υπηρεσιών (profiling).

Σε αδρές γραμμές, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει προτάσεις που αντιμετωπίζουν δύο βασικούς τύπους παραγόντων, αυτούς που καθορίζουν τη λήψη αποφάσεων για νέες επιχειρήσεις και αυτούς που καθορίζουν την επιτυχία και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.