Υποτονικη η κινηση στην αγορα της Κομοτηνης

Υποτονική η κίνηση στην αγορά της Κομοτηνής, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των καταστηματαρχών, κατά την πρώτη εβδομάδα μετά την έναρξη της λειτουργίας του εορταστικού ωραρίου.

Μέχρι και την Πέμπτη δεν υπήρξε η ιδιαίτερη κίνηση που αναμενόταν, πλην της Τρίτης όπου σε κάποια καταστήματα παρουσιάστηκε αυξημένη κίνηση που οφείλεται ίσως στο γεγονός ότι είχε λαϊκή αγορά την ίδια μέρα, με πολύ κόσμο που κατεβαίνει στην Κομοτηνή και από τα χωριά.

Σχολιάζοντας τις αιτίες που οδηγούν στην υποτονική κίνηση στην αγορά, οι καταστηματάρχες παραπέμπουν στο μη αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών στην καθυστέρηση της καταβολής του 13ου μισθού, που ο περισσότερος κόσμος περιμένει ακόμα να το πάρει. Μάλιστα, δεν είναι εύκολη η κατανομή του 13ου μισθού διότι πρώτα απ’ όλα χρησιμοποιείται στα νοικοκυριά για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων, τους λογαριασμούς για τα κοινόχρηστα, το πετρέλαιο και ό,τι περισσέψει πάει στο φαγητό και όχι στο ρουχισμό, δεδομένου ότι ο κόσμος πάντα βάζει προτεραιότητες.

Οι τιμές είναι πολύ καλές, συγκεκριμένα στην ένδυση και υπόδηση, όπως ισχυρίζονται οι καταστηματάρχες, αλλά το καταναλωτικό κοινό -παρ’ όλο που πέρασαν 4 χρόνια από την ένταξη του ευρώ στην ελληνική οικονομία- δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη τη διαφορά αξίας μεταξύ του ευρώ και της δραχμής, ειδικά, το ένα μέρος των καταναλωτών που δεν συναναστρέφονται σε καθημερινή βάση με το χρήμα.

Καλύτερη τιμή ζητά ο καταναλωτής

Στην προσπάθειά του για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, ο Εμπορικός Σύλλογος Κομοτηνής φροντίζει για την πιο αποτελεσματική λειτουργία των καταστημάτων, με την έναρξη του εορταστικού ωραρίου.

Μπορεί η οικονομική δυσχέρεια να επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία του καταναλωτή, όμως, δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αγοραστική του νοοτροπία, διότι -όπως μαρτυρούν οι καταστηματάρχες- ο κόσμος έχει ανάγκη να ψωνίσει, κυκλοφορεί στην αγορά, κάνοντας έρευνα, παρακολουθεί τις βιτρίνες, αλλά πάντα ζητάει καλύτερη τιμή, ώστε να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του. Σύμφωνα με τους καταστηματάρχες, ο ανταγωνισμός έχει θετικά αποτελέσματα προς όφελος των καταναλωτών.

Μαρία Παπαδοπούλου

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.