Ελαχιστο βαρος στην ασφαλεια δινουν οι Κομοτηναιοι ποδηλατες

«Στροφή» στα φτηνότερα ποδήλατα και πτώση του ενδιαφέροντος για το service - Νίκος Ρούσης, ιδιοκτήτης καταστήματος “Cyclopoli KOM” «Το 95% δεν έχει πάρει ποτέ κράνος και από τους υπόλοιπους ελάχιστοι το φορούν μέσα στην πόλη»

Σταθερά μειούμενο βαίνει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των Κομοτηναίων για το ποδήλατο, με τους περισσότερους να επιλέγουν τα φτηνότερα ποδήλατα, αλλά και να μην δίνουν βάρος στη συντήρησή τους. 

Την ίδια ώρα, παρόλο που γίνεται μια συστηματική προσπάθεια επιμόρφωσης τουλάχιστον των μικρών παιδιών, οι ενήλικοι φαίνεται να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ασφάλειά τους, μιας και ελάχιστοι είναι αυτοί που χρησιμοποιούν έστω και στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας στο ποδήλατο, δηλαδή κράνος.
 
Όπως τονίζει ο κ. Νίκος Ρούσης, ιδιοκτήτης του καταστήματος “Cyclopoli KOM”, η αγορά έχει εν μέρει κορεστεί, αλλά κυρίως έχει μειωθεί η ζήτηση στο ακριβό ενήλικο ποδήλατο, αν και η ζήτηση στο ποιοτικό παιδικό ποδήλατο παραμένει σταθερή, κάτι που οφείλεται στους παππούδες και τις γιαγιάδες, που στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων που πέρασαν από το κατάστημα τον τελευταίο χρόνο χρηματοδότησαν την αγορά του.
 
 

Το υλικό και τα περιφερειακά κάνουν τη διαφορά 

Όπως ανέφερε το σημαντικότερο στο ποδήλατο, το οποίο επηρεάζει και την τιμή του, είναι το υλικό κατασκευής του σκελετού, τα περιφερειακά του, οι ζάντες του κτλ.
 
Όπως ανέφερε, παρόλο που υπάρχουν και φτηνότερα, ένα ποδήλατο το οποίο θα είναι σχετικά αξιόλογο, με σκελετό αλουμινίου, με σχετικά καλά περιφερειακά ξεκινά από τα 250 ευρώ, ενώ ανάλογα με το τι επιθυμεί ο καθένας η τιμή μπορεί να ανέβει και πολύ περισσότερο.
 
«Οι διαφορές στις τιμές είναι από τι υλικό είναι φτιαγμένος ο σκελετός, από πού έρχεται και τι περιφερειακά φοράει επάνω»  ανέφερε, τονίζοντας πως από αυτά εξαρτάται και η διαφοροποίηση στις τιμές.
 
Γενικότερα πάντως στο θέμα των ποδηλάτων για ενηλίκους η αγορά έχει περάσει πλέον στο φτηνό ποδήλατο, ενώ οι κάτοχοι παλαιότερων δεν κάνουν την απαραίτητη συντήρηση, με τη συχνότητα του service να έχει πέσει περίπου στο 50% σε σχέση με πέρυσι.
 
Μάλιστα όπως ανέφερε ο κ. Ρούσης, οι περισσότεροι μόνο όταν φτάσουν σε ακραίο σημείο, δηλαδή χαλάσουν τα λάστιχά τους, σπάσει η αλυσίδα ή δεν δουλεύουν τα φρένα, θα φέρουν το ποδήλατό τους για επισκευή.
 
 

Μικρή προσοχή στο θέμα της ασφάλειας 

Όσο για το θέμα της ασφάλειας, δυστυχώς ο συντριπτικός αριθμός των ενηλίκων δεν παίρνει κανένα μέτρο προστασίας, ακόμα και το σημαντικότερο το οποίο είναι το κράνος.
 
«Το 95% δεν έχει πάρει ποτέ κράνος και από τους υπόλοιπους ελάχιστοι το φορούν μέσα στην πόλη» σημείωσε ο κ. Ρούσης, αναφέροντας πως πολλοί το χρησιμοποιούν μόνο για το βουνό. Όμως όπως προειδοποίησε, οι κίνδυνοι είναι πολύ λιγότεροι από την πόλη, που όχι μόνο μπορεί το χτύπημα να είναι σοβαρότερο,  καθώς ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος σύγκρουσης με ένα αυτοκίνητο ή μιας πτώσης λόγω των πολλαπλών παραγόντων που υπάρχουν στην πόλη, κάτι το οποίο φαίνεται να μην το λαμβάνουν υπόψη.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.