«Τι σκοπευει να πραξει ο δημος Κομοτηνης για να λυθει το προβλημα που αντιμετωπιζουν τα παιδια μας;»

Επιστολή προς τον δήμαρχο Κομοτηνής από την κίνηση πολιτών «Θέλουμε Μειονοτικό Σχολείο»

Επιστολή που απευθύνεται στον δήμαρχο Κομοτηνής κατέθεσαν χθες στο τμήμα πρωτοκόλλου του Δήμου Κομοτηνής, εκπρόσωποι της κίνησης πολιτών «Θέλουμε Μειονοτικό Σχολείο» με θέμα το αίτημα για μειονοτικό σχολείο στο Χάρμανλη Κομοτηνής.
 
Στην επιστολή της η κίνηση πολιτών αναφέρεται στην από 13 Ιουνίου 2016 συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου κατά την οποία συζητήθηκε το θέμα του μειονοτικού σχολείου «Χάρμανλη», προσάπτοντας στον δήμαρχο Κομοτηνής απαξίωση της έγγραφής απάντησης που είχε δοθεί από το υπουργείο Παιδείας σε σχετική ερώτηση στη βουλή και υπενθυμίζοντας παράλληλα τη δέσμευση του δημάρχου να ζητήσει έγγραφη διορθωτική απάντηση από την αρμόδια, πρόεδρο της «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ» κ. Ιωάννα Κοντούλη.
 
Η επιστολή κλείνει απευθύνοντας στον δήμαρχο Κομοτηνής δύο ερωτήματα: πρώτον, αν ο κ. Πετρίδης έλαβε διορθωτική απάντηση από την κ. Κοντούλη -ζητώντας παράλληλα τη γνωστοποίησή της σε περίπτωση που η απάντηση στο ερώτημα είναι θετική- και δεύτερον «τι σκοπεύει να πράξει ο δήμος Κομοτηνής για να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας;». 

«Αδυνατούμε να κατανοήσουμε για ποιο λόγο δεν αρέσει στον δήμαρχο η απάντηση της κ. Κοντούλη» 

Μάλιστα, σε γραπτές της δηλώσεις προς τον Τύπο η κίνηση πολιτών σημειώνει μεταξύ άλλων: «Η κίνηση μας θεωρεί όπως και κάθε λογικός άνθρωπος ότι, αν δεν έχει λάβει ο δήμαρχος διορθωτική απάντηση από την κ. Κοντούλη ισχύει αυτή που έχει δώσει στις 31 Μαρτίου 2016 σε ερώτηση της βουλής των Ελλήνων. Κατά συνέπεια ο δήμαρχος οφείλει να αναλάβει πρωτοβουλία ώστε να συσταθεί η επιτροπή για να κατασκευαστεί το σχολείο.
 
Εμείς ως κίνηση πολιτών «Θέλουμε Μειονοτικό Σχολείο» αλλά και ως δημότες αυτής της πόλης αδυνατούμε να κατανοήσουμε για ποιο λόγο δεν αρέσει στον δήμαρχο η απάντηση της κ. Κοντούλη».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.