Πρεμιερα για το vespa club Κομοτηνης

Οι λάτρεις του θρυλικού δίτροχου σχεδιάζουν πολλαπλές δράσεις το επόμενο διάστημα

Την πρώτη του συνάντηση πραγματοποίησε το πρωί της Κυριακής 30 Απριλίου το vespa club Κομοτηνής, με 25 βέσπες να γεμίζουν το χώρο του Ηρώου Κομοτηνής, την πλατεία αλλά και τους δρόμους της πόλης.

Το club έχει σαν στόχο την ανάδειξη της βέσπας, αλλά και της πόλης της Κομοτηνής, μέσα από δράσεις, βόλτες, ακόμα και εκδηλώσεις, με πυρήνα τους λάτρεις του θρυλικού δίτροχου.

Αυτή τη στιγμή ο Σύλλογος αριθμεί περίπου 24 μέλη, παρόλο που ελπίζουν πως με τη δραστηριοποίησή του θα φέρουν ακόμα περισσότερους κοντά τους, αλλά και νέους αναβάτες που πιστεύουν πως θα αγαπήσουν την βέσπα όσο την αγαπούν και αυτοί.

Ψυχή του νέου αυτού συλλόγου είναι ο κ. Τάσος Δημητριάδης, ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά τις βέσπες, όχι μόνο γιατί έχει αδυναμία σε αυτές, αλλά και γιατί τις επισκευάζει και τις αναπαλαιώνει, και έχει αποκτήσει την εμπιστοσύνη πολλών βεσπιστών.

Αγάπη για την αναπαλαίωση αντικειμένων

Ο κ. Δημητριάδης μίλησε στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» για το νέο σύλλογο, την αγάπη του για το vintage και την αναπαλαίωση, αλλά και τους στόχους που έχουν βάλει από εδώ και πέρα για το σύλλογο.

Όπως τόνισε, η πρώτη του επαφή με τα vintage ήρθε με ένα παμπάλαιο ρολόι OMEGA του παππού του, του 1930 περίπου.  «Αυτό ήταν το  πρώτο παλιό αντικείμενο που το πήρα με πολύ θαυμασμό και το εξερεύνησα λόγω του χαρακτήρα μου, γιατί είμαι άνθρωπος που κάθε τι που πιάνω στα χέρια μου θέλω να μάθω πώς δουλεύει και γιατί υπάρχει στη ζωή μας».

Έτσι ξεκίνησε να επισκευάζει ρολόγια, έχοντας κάνει μια μεγάλη συλλογή  από  ρολόγια τσέπης, ενώ συνέχισε με παλιά ραδιόφωνα και γραμμόφωνα, με μια αρκετά μεγάλη συλλογή από το Πολεμικό Μουσείο του Στρατού.

Στην πορεία έπεσε στα χέρια του η πρώτη βέσπα, την οποία απέκτησε ο γιός του που είχε αδυναμία σε αυτές, και ασχολήθηκε με την αναπαλαίωσή της, μιας και δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Αυτό συνέβη πριν από οκτώ χρόνια, και πλέον το κάνει συστηματικά. «Τη βέσπα την παίρνω πλέον σε μια χαρτοσακούλα παλιά,  θα τη διαλύσω, θα την κάνω αμμοβολή, μόνο σε ένα βαφείο θα πάει, και μετά αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τη συναρμολόγησή της, ο κινητήρας της θα ανοίξει, θα φτιαχτεί με πολύ αγάπη και πολύ μεράκι» περιέγραψε. Αυτή τη διαδικασία ακολούθησε στις έξι βέσπες που έχει στη συλλογή του και είναι σε κυκλοφορία, αλλά και στις 4-5 που περιμένουν επισκευή

Έτοιμος για να αναδείξει τη βέσπα και την Κομοτηνή ο Σύλλογος

Οι βέσπες του, τράβηξαν την προσοχή τόσο των ντόπιων όσο και άλλων βεσπιστών, έχοντας συμμετάσχει και σε πανελλήνιους διαγωνισμούς αποσπώντας και βραβεία,  ενώ οι ιδιοκτήτες βέσπας από την Κομοτηνή, θέλησαν να δημιουργήσουν ένα Vespa-club τον τοποθέτησαν ως πρόεδρο. «Αυτό το έκανα από την πολύ αγάπη που έχω πρώτον για τη βέσπα και δεύτερον για την ανάδειξη του τόπου, της Κομοτηνής μας, όχι μόνο πανελλήνια και ευρωπαϊκά» τόνισε, γιατί υπάρχει και ο παγκόσμιος Σύλλογος Βέσπας με μέλη του να κάνουν πολλές φορές συναντήσεις και στην Ελλάδα.

Πρόσφατα στην Καβάλα, για παράδειγμα, βρέθηκαν 400 ιδιοκτήτες βέσπας από όλο τον κόσμο.

Το club αυτή τη στιγμή αριθμεί στα  24 άτομα, όμως ο κ. Δημητριάδης απεύθυνε κάλεσα στους νέους βεσπίστες και όποιον θέλει να έρθει στον σύλλογό τους, ο οποίος σχεδιάζει μια σειρά από event, ακόμα και για ανθρώπους που δεν κατέχουν βέσπα.

«Η εμπιστοσύνη και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τεράστια γιατί ξέρουνε και γνωρίζουν την αγάπη που έχω γι’ αυτό, τη γνώση που έχω γι’ αυτό και θα τους την προσφέρω αφιλοκερδώς» ανέφερε.

Τι κάνει τη βέσπα ξεχωριστή;

Όσο για το τι είναι αυτό που κάνει τη βέσπα ξεχωριστή, ο κ. Δημητριάδης τόνισε πως η δημοφιλία της οφείλεται στο φοβερό ντιζάιν, ενώ έχει έναν πολύ απλό κινητήρα, ο οποίος μπορεί να επισκευαστεί σχεδόν αμέσως ακόμα και από ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί πολύ με τα μηχανικά.

Παράλληλα είναι ευέλικτο και οικονομικό μέσο μετακίνησης, κάτι που οφείλεται και στην ιστορία της κατασκευής του, μιας και ο δημιουργός της ήταν μηχανικός αεροσκαφών στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, και με τα ανταλλακτικά που περίσσεψαν, μεταξύ των οποίων πολλές ρόδες αεροπλάνων, έφτιαξε ένα μηχανάκι που πέρασε τα σύνορα της Ιταλίας και είχε παγκόσμια απήχηση. Η αναπαλαίωση μιας βέσπας, είναι εύκολη και οικονομική, σημείωσε, αλλά λόγω του ότι υπάρχει πολύ ζήτηση, έχει ξεφύγει λίγο η τιμή στην αγορά της.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.