Α.Βλυσιδης: «Στον ιδιο βαθμο δυσκολιας με περυσι τα θεματα στην Πληροφορικη»

Ο καθηγητής του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Θεώρημα» επί των θεμάτων της Πληροφορικής στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις

Στο μάθημα της Πληροφορικής εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Μιλώντας στο Ράδιο Παρατηρητής ο καθηγητής του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Θεώρημα» κ. Αντώνης Βλυσίδης έσπευσε αρχικά να σημειώσει πως τα θέματα σε γενικό επίπεδο κυμάνθηκαν στον ίδιο βαθμό δυσκολίας με πέρυσι, κάτι που «βέβαια είναι καλό για τα παιδιά» όπως εξήγησε ο ίδιος.

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν έκρυβαν μικρές «παγίδες». Έτσι προχωρώντας στην ανάλυση των θεμάτων ο κ. Βλυσίδης μετέφερε πως «στο Β1 θέμα που είναι η συμπλήρωση κενών, υπήρχε ένας αλγόριθμος, ο οποίος δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο και δεν αναφέρεται επίσης η τεχνική της μετακίνησης στοιχείων σε μια ουρά». Ο ίδιος ωστόσο έσπευσε να διευκρινίσει πως «επειδή ήταν δοσμένος ο αλγόριθμος και απλά έλειπαν κάποια σημεία, μπορούσαν εύκολα τα παιδιά να βρουν τι έπρεπε να συμπληρώσουν εκεί». Ο κ. Βλυσίδης εξέφρασε την μικρή αντίρρησή του σε τέτοιου είδους θέματα με το σκεπτικό ότι «αυτά που αναφέρονται στο βιβλίο αυτά πρέπει να μπαίνουν και όχι κάτι που δεν αναφέρεται», αλλά ίδιος έσπευσε να καθησυχάσει λέγοντας πως «ευτυχώς δεν ήταν και ιδιαίτερα δύσκολο».

«Τα υπόλοιπα όσον αφορά τη θεωρία ήταν μέσα στο επίπεδο των αναμενόμενων θεμάτων» συνέχισε ο ίδιος για να αναλύσει πως «το τρίτο θέμα και το τέταρτο που είναι η ανάπτυξη προγραμμάτων πάλι κι εδώ δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Ίσως να επισημάνω λίγο στο τρίτο θέμα, αυτό που μας έχει συνηθίσει τελευταία η διαδικασία των εξετάσεων να έχουν μια επαναληπτική διαδικασία που να χρειάζεται πάνω από δυο περιπτώσεις για να τερματίσει, αλλά και αυτό πάλι τα παιδιά μπορούσαν να το βρουν και να το λύσουν. Και το τέταρτο θέμα δεν είχε κάποια δυσκολία και μάλιστα ήταν και σχετικά μικρά σε έκταση. Δεν ήταν μεγάλα στις λύσεις τους».

«Οπότε» συμπέρανε ο κ. Βλυσίδης «μπορούμε να πούμε ότι ήταν ισορροπημένα τα θέματα. Ήθελαν βέβαια την απαιτούμενη προσοχή από τα παιδιά, να τα διαβάσουν πολύ προσεκτικά, να σκεφτούν για να μπορέσουν να φτάσουν στη λύση και φυσικά με μια σωστή προετοιμασία πάντοτε το αποτέλεσμα είναι θετικό».

Ερωτηθείς για το αν τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας ο καθηγητής του Φροντιστηρίου «Θεώρημα» εξήγησε πως «υπάρχουν πάντα κάποια ερωτήματα τα οποία είναι λίγο πιο δύσκολα, ακριβώς για να ξεχωρίσουν οι αριστούχοι. Ένα είναι το Β1 ερώτημα, επίσης στο Γ θέμα αυτό που σας είπα με τη διαδικασία της επανάληψης, αλλά και στο Δ θέμα η χρήση του τετράγωνου πίνακα που υπήρχε και έπρεπε να γίνει σωστά από τους μαθητές. Εκεί ίσως κάποιοι τα μπέρδεψαν λιγάκι. Αλλιώς τα υπόλοιπα ήταν απλά»

 Κλείνοντας ο κ. Βλυσίδης θέλησε να ευχηθεί στα παιδιά: «καλή επιτυχία και να μην απογοητευτούν αν δεν τα καταφέρουν. Είναι ένας αγώνας που κάθε χρόνο ξέρουμε τις αγωνίες των παιδιών, ξέρουμε τις προσπάθειες που κάνουν, αλλά δεν τελειώνει εδώ. Πάντοτε υπάρχει και η δεύτερη ευκαιρία, πάντοτε υπάρχουν και οι εναλλακτικές. Να μην απογοητεύονται σε καμία περίπτωση. Όσο μπορούν να κάνουν μια καλή προσπάθεια, γιατί η ζωή είναι μπροστά τους και τους περιμένει. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή επιτυχία, να πετύχουν τους στόχους τους και να προχωρήσουν στη συνέχεια στη ζωή τους».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.