Υπαρχει προβλημα

Ατυχώς η περιοχή δεν απολαμβάνει αυτά που μπορεί και δικαιούται. Και τούτο γιατί τόσο το εντόπιο πολιτικό προσωπικό, όσο και εξωγενείς παράγοντες, όρα Ολυμπιακοί αγώνες, αποτελούν την τροχοπέδη της ευημερίας των πολιτών αυτής της περιοχής. Δυστυχώς, σε πολλά επίπεδα η πλειοψηφία του πολιτικού προσωπικού της περιοχής καταθέτει, όταν μονολογεί δημοσίως, πομφόλυγες και με αυτόν τον τρόπο πιστεύει ότι έκανε το καθήκον του. Συμπολιτευόμενοι και αντιπολιτευόμενοι συναγωνίζονται μετά πάθους για την κατάκτηση της εφήμερης δημοσιότητας. Αλλά ως είναι επόμενο αυτή δεν αρκεί να παράξει έργο ουσίας. Από την άλλη, οι πολίτες σε ένα βαθμό παρακολουθούν αμήχανοι ή ακόμη ακόμη αδιαφορούν για τα δρώμενα, συμφιλιωμένοι με την ιδέα ότι τίποτε δεν αλλάζει. Ιδιωτικώς αναθεματίζουν και δημοσίως επαινούν. Με αυτές τις συνθήκες η περιοχή θα παρακολουθεί ως θεατής το τρένο να περνά. Το εύκολο άλλοθι είναι πάντα οι άλλοι, ουδόλως όμως συζητούμε το ενδεχόμενο να φταίμε και εμείς. Ουδείς εκ των αρμοδίων δεν κάλεσε τους πολίτες σε δημόσιες συζητήσεις για το μέλλον της περιοχής. Γιατί πολύ απλά οι περισσότεροι των αρχόντων δεν ενδιαφέρονται για την ενημέρωση των πολιτών. Θεωρούν την όποια γνώση τους εγκόλπιο εξουσίας και θυμίζουν ενίοτε εκείνους που δεν ήθελαν την μετάφραση των ιερών κειμένων στην γλώσσα του λαού, για να είναι εκείνοι οι ερμηνευτές της αλήθειας, ενίοτε κατά το δοκούν. Αλλά με αυτό τον τρόπο θα διαιωνίζονται προσωπικοί ρόλοι άνευ ουσίας για το κοινόν. Αυτό θέλουμε ως πολίτες;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.