Τοπικη Αυτοδιοικηση, ο φτωχος συγγενης
«Υπάρχει κίνδυνος αποκλεισμού των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης από το Γ΄ Κ.Π.Σ.»
(Γιώργος Παπαδριέλλης Δήμαρχος Κομοτηνής)
Η σοβαρή αυτή καταγγελία του Δημάρχου Κομοτηναίων, που τεκμηριώνεται, θέτει επί τάπητος και το κρίσιμο πολιτικό ερώτημα. Τα κόμματα εξουσίας τι είδους αυτοδιοίκηση θέλουν; Ατυχώς το μεν ΠΑΣΟΚ παρά τα θεσμικά μέτρα που έχει πάρει ουσιαστικά υπονομεύει την ανεξαρτησία της Αυτοδιοίκησης και την θέλει κομματικό εξάρτημα, δεδομένου ότι δεν αποδίδει τους πόρους που χρειάζονται ώστε να γίνει επί της ουσίας ανεξάρτητη η Αυτοδιοίκηση. Και μόνο η καθυστέρηση του Γ΄ Κ.Π.Σ.,εξ’ορισμού λειτουργεί προβοκατόρικα για τους οργανισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτήν την καταγγελία δεν την κάνει ένα μέλος ενός άλλου κόμματος, αλλά ένα ιδρυτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Από την άλλη η Νέα Δημοκρατία είναι σαφές ότι δεν συγκινείται από μια πραγματικά ανεξάρτητη αυτοδιοίκηση, είναι γνωστό άλλωστε ότι έχει καταψηφίσει θεσμικά μέτρα υπέρ του θεσμού. Το ζητούμενο όμως με δεδομένη την εχθρική στάση της κεντρικής εξουσίας, είναι η στάση των αιρετών αλλά και των πολιτών.θέλουν και οι μεν και οι δε μια σοβαρή και αξιόπιστη αυτοδιοίκηση; Aν ναι, οφείλουν να διεκδικήσουν και να πιέσουν. Οι μεν αιρετοί απεκδυόμενοι των δεσμεύσεων του όποιου κομματικού τους φορέα, οι δε πολίτες με σύντονες και σαφείς παρεμβάσεις. Γιατί η αυτοδιοίκηση είναι ο θεσμός του ουσιαστικού πολιτικού μέλλοντος. Απαιτεί πολλά και απαιτούμε πολλά.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
