Το «θαυμα» του «ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ»

Της έκδοσης

Είναι δεδομένο ότι η ανάγκη ύπαρξης ενός επικοινωνιακού επιτελείου  στα πολιτικά πρόσωπα της περιοχής, και όχι μόνο, δεν υφίσταται, υπό την έννοια ότι λίγο πολύ οι έχοντες θέση και κυρίως όσοι διεκδικούν να αποκτήσουν, κρίνουν εαυτούς κατάλληλους για την «αποκρυπτογράφηση» των όσων επιζητούν οι πολίτες να ακούσουν και να δουν.

Η «επικοινωνία» άλλωστε για τους προαναφερθέντες, όπως βέβαια και για μεγάλη μερίδα των πολιτών, δεν αποτελεί πεδίο επιστήμης, αλλά χαρακτηριστικό δεξιοτήτων που είτε τις έχεις και κατ’ επέκταση μαγεύεις τα πλήθη είτε όχι.
Με πρώτο και καλύτερο τον Δήμο Κομοτηνής η υφιστάμενη διοίκηση του οποίου έχει χαρακτηριστεί από την έλλειψη υπεύθυνου τύπου – τουλάχιστον σε επίσημο βαθμό – με ό,τι αυτό έχει σηματοδοτήσει στο πέρασμα των ετών.

Αποτέλεσμα των προαναφερθέντων; Τα πολλά «μαγικά» παραδείγματα ατυχούς -για να είμαστε και ευγενικοί- επικοινωνιακής πολιτικής που μας έχουν κάνει να αναπολήσουμε την ιστορική ατάκα του Αδώνιδος Γεωργιάδη «νομίζω ότι είναι κάποιου είδους τρολάρισμα».

Άλλη μία τέτοια στιγμή ζήσαμε στη θέαση της εικονιζόμενης προεκλογικής cover photo της Δημοτικής Παράταξης «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ» στην επίσημη σελίδα της παράταξης στο fb. Αφήνοντας ασχολίαστη την γραφιστική επιμέλεια, καθότι η αισθητική καθενός είναι στοιχείο υποκειμενικό και επομένως κάθε αποτέλεσμα σεβαστό, οφείλουμε να ομολογήσουμε πως μεγαλύτερη εντύπωση μας προκάλεσαν τα όσα αναγράφονται σε αυτήν.

Συγκεκριμένα όπως μπορεί κανείς να δει το βασικό σλόγκαν αυτής είναι το «Ψήφισε το θαύμα που αξίζεις» (!) ενώ ακολούθως δίπλα στην εικόνα του επικεφαλής της παράταξης Κώστα Καραΐσκου, υπάρχει το σλόγκαν  «Ο Δήμαρχος όπως θα ήθελες να είναι».

Απουσία λογικών επιχειρημάτων η μόνη εξήγηση ως προς την επιλογή των προαναφερθέντων είναι ότι ο «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ» και τα μέλη του με καυστικό τρόπο και σαφή κριτική προς την υφιστάμενη διοίκηση του Δήμου Κομοτηνής, μας λένε ξεκάθαρα ότι «μόνο ένα θαύμα μπορεί να μας σώσει».

Ως προς το δεύτερο και επιλέγοντας να μην θεωρήσουμε ότι αποτελεί απάντηση στο πρώτο, υπό την έννοια ότι ο κ. Καραϊσκος συνιστά το «θαύμα», έχουμε ένα μόνο ερώτημα να απευθύνουμε, που αφορά στα κριτήρια εκείνα με βάση τα οποία ο ίδιος επιθυμεί να κρίνουμε ότι αποτελεί τον δήμαρχο όπως θα θέλαμε να είναι. 

Να πούμε βεβαίως πως σε συνέχεια της πρώτης αυτής ανάρτησης ακολούθησαν χθες και νέες προεκλογικές εικόνες με σαφώς βελτιωμένη και ενδιαφέρουσα αισθητική, στις οποίες βεβαίως παραμένει το «Ψήφισε το θαύμα που αξίζεις» αλλά όχι και το «Ο Δήμαρχος όπως θα ήθελες να είναι». Άλλαξε κάτι ως προς το δεύτερο; Μήπως επειδή αντιγράφει διαφήμιση;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.