Θετικες «εφαρμογες» των Πειραματικων Σχολειων στη Ροδοπη

Της έκδοσης

Μπορεί οι αιτιάσεις μερίδας γονέων, φορέων και συλλογικοτήτων, για την λειτουργία πειραματικών σχολείων στην Ροδόπη από το επόμενο σχολικό έτος να μην βρήκαν ευήκοα ώτα στην Πολιτεία, ωστόσο φαίνεται ότι τουλάχιστον οι πρώτες ανησυχίες που εκφράστηκαν προς το παρόν κατευνάστηκαν υπό την λογική της δοκιμής που αν μη τι άλλο πρέπει σε κάθε περίπτωση να προηγείται της απόρριψης ενός νέου δεδομένου και καθεστώτος.

Η Ροδόπη λοιπόν από τον προσεχή Σεπτέμβρη θα έχει τέσσερα πειραματικά σχολεία σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το 15ο Νηπιαγωγείο, το 5ο Δημοτικό, το 5ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο Κομοτηνής, γεγονός που όπως έγινε σαφές και από το πλαίσιο λειτουργίας τους ως τέτοια, ανοίγει ακόμα περισσότερο την «βεντάλια» της συνεργασίας και με το ΔΠΘ.

Δεδομένου ότι κανείς, θέλουμε να πιστεύουμε, δεν αντιτίθεται σε ο,τιδήποτε έρχεται να προσθέσει και να εκσυγχρονίσει το υφιστάμενο εκπαιδευτικό πλαίσιο και περιεχόμενο κρίνουμε ως εξαιρετικές προσθήκες στην εκπαιδευτική πραγματικότητα των μαθητών και μαθητριών της Ροδόπης τόσο την πιλοτική εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών των Λατινικών στα πειραματικά σχολεία όλης της χώρας όσο και την πρόταση που κατέθεσε ο Αναπληρωτής Καθηγητής του ΤΕΦ του ΔΠΘ Χάρης Μιχαλόπουλος σε συνέντευξή του στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» για την πιλοτική εκκίνηση της εφαρμογής που δημιουργείται στο πλαίσιο του έργου «Μυθολογικές Διαδρομές στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» που υλοποιεί το ΔΠΘ με το Ινστιτούτο Αθηνά, που θα δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν και με τρόπο σύγχρονο το πολιτικό απόθεμα της περιοχής μας, όπως αυτό αποτυπώνεται μέσα από τους μύθους.

Δύο εξαιρετικά σημαντικές και προσοδοφόρες για τους ίδιους τους μαθητές και τις μαθήτριες πρωτίστως προσθήκες στην εκπαιδευτική τους πραγματικότητα, θετικά παραδείγματα της λειτουργίας σχολικών μονάδων της περιοχής μας πλέον ως πειραματικά σχολεία.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.