Τα κακα μετρα δεν ειναι προσωρινα

Τα νομοθετικά μέτρα που σκέπτεται να πάρει το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης στο όνομα της ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων είναι προφανές ότι προκαλούν δυσάρεστες σκέψεις. Το εν λόγω υπουργείο ζήτησε από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους γνωμάτευση σχετικά με το αν είναι επιτρεπτή η απαγόρευση κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων κατά την διάρκεια των αγώνων στις περιοχές που είναι «ολυμπιακές», αν μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία των επιχειρήσεων στους ίδιους χώρους και αν μπορούν να γίνουν έρευνες και προληπτικές συλλήψεις «δήθεν υπόπτων». Το Νομικό Συμβούλιο έβαλε φράνο σε πολλές τέτοιες σκέψεις του αρμόδιου υπουργείου, πλην όμως έδειξε και τον δρόμο των νομοθετικών παρεμβάσεων όπου δει. Φαίνεται ότι η αντιτρομοκρατική υστερία που έχει καταλάβει τους πάντες θα έχει άμεσα αποτελέσματα. Διότι η πικρή εμπειρία του παρελθόντος αποδεικνύει ότι κάθε δυσμενές νομοθετικό μέτρο που έχει ληφθεί, παρ’ όλο που είχε χαρακτηρισθεί προσωρινό, κατέστη μόνιμο. Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι τα όποια μέτρα παρθούν ενόψει των Αγώνων τα οποία θα περιστέλλουν τα δικαιώματα των πολιτών είναι πολύ πιθανό να διατηρηθούν και μετά. Όχι βεβαίως η απαγόρευση κυκλοφορίας ή η επιχειρηματική δραστηριότητα, αλλά όλο εκείνο το πλέγμα το ιδεολογονομοθετικό που θα βαφτίζει ανθρώπους «τρομοκράτες» ή άλλο τι. Επιτέλους θα πληρώσουμε που θα πληρώσουμε ακριβά τους αγώνες, ας μην είναι το κόστος και στο επίπεδο των δικαιωμάτων των πολιτών. Γιατί αυτές οι εκπτώσεις είναι επικίνδυνες για την Δημοκρατία

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.