Συμμετοχη στις διαδηλωσεις

Το Σάββατο οι πολίτες όλου του κόσμου θα διαδηλώσουν ενάντια στον πόλεμο. Γιατί είναι σαφές πλέον ότι οι πολίτες δεν γίνονται συνεργοί σε ένα έγκλημα, το οποίο ετοιμάζει η κυβέρνηση Μπους. Η φωνή των πολιτών θα διαπεράσει τα τείχη του Λευκού Οίκου και ταυτόχρονα θα επισημάνει και στους συνεργούς πολιτικούς του εγκλήματος ότι δεν μπορούν να αποφασίζουν χωρίς τους λαούς. Ήδη και στις χώρες που οι ηγέτες τους έσπευσαν να συνταχθούν με τον Μπους, οι πολίτες λένε ένα κατηγορηματικό και ξεκάθαρο όχι. Η συμμετοχή στην διαδήλωση κατά του πολέμου είναι ένα εκ των ουκ άνευ καθήκον όλων εκείνων των πολιτών που διαφωνούν με τον πόλεμο. Σε κάθε περίπτωση, το Σάββατο το μεσημέρι στις 12 η κεντρική πλατεία της Κομοτηνής πρέπει να γεμίσει από πολίτες οι οποίοι με το πλέον σαφή και ξεκάθαρο τρόπο θα στέλνουν και το δικό τους μήνυμα κατά του πολέμου, μαζί με τα εκατομμύρια που θα διαδηλώνουν σε όλον τον κόσμο. Ας έχουμε κυρίαρχο σύνθημα να δώσουμε μία ευκαιρία στην ειρήνη, να εναντιωθούμε σε έναν καταφανώς άδικο πόλεμο που δεν έχει την στήριξη των λαών. Μαζί με τους πολίτες άλλων χωρών και άλλων πόλεων πρέπει και εμείς εδώ στην Κομοτηνή να στείλουμε το δικό μας όχι και να ενώσουμε τις φωνές μας με όλους εκείνους που ζητούν και απαιτούν ειρήνη για τώρα και για πάντα. Ας γίνει η πορεία του Σαββάτου σημείο εκκίνησης για την δημιουργία ενός ισχυρού αντιπολεμικού κινήματος και στην πόλη μας. Τόσο οι πολίτες της πλειονότητας όσο και εκείνοι της μειονότητας μπορούν να εκφράσουν μαζικά και αποτελεσματικά την κατηγορηματική άρνησή τους και σε οποιαδήποτε εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο. Ας δώσουμε όλοι μια ευκαιρία στην ειρήνη.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.