ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ και ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ!!!

Toυ Κώστα Κατσιμίγα*
  • Πώς μπορούν να κοροϊδεύουν τον κόσμο, χρόνια τώρα, με την σιδηροδρομική Εγνατία, όταν το μόνο πράγμα που έχει εκπονηθεί είναι μία μελέτη σκοπιμότητας;
     
  • Πώς μπορούν να μιλούν για έργο όταν δεν έχει εκπονηθεί καμία μελέτη, εδαφοτεχνική, τοπογραφική κ.λπ. και δεν έχουν δρομολογήσει απαλλοτριώσεις;
     
  • Πώς μπορούν και μιλούν για κόστος 1 δις ευρώ (χαχαχα), για το τμήμα Θεσσαλονίκη  ‒  Καβάλα, χωρίς να έχουν ξεκινήσει τεχνικές μελέτες;
     
  • Πώς αφήνουν εκτός δρομολογίου δυο μεγάλες πόλεις Σέρρες και Δράμα, με τη δεύτερη να είναι η πρώτη περιοχή σε εξαγωγές μαρμάρου στην Ελλάδα και χρειάζεται το τραίνο για μείωση του μεταφορικού κόστους;
     
  • Πώς το κάνουν χωρίς καμία διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς και την τοπική κοινωνία;
     
  • Πώς θα ξεκινήσουν μια νέα σιδηροδρομική γραμμή όταν εδώ και είκοσι χρόνια δεν μπορούν να τελειώσουν το τμήμα Ροδοδάφνη ‒   Πάτρα και ετοιμάζονται να κάνουν υπογειοποίηση της γραμμής. Δηλαδή τούνελ σε πεδιάδα;

Και για όσους απορούν για το τελευταίο ερώτημα, τους λέω ότι όσοι γνωρίζουν τα σιδηροδρομικά , ξέρουν ότι αν δεν ολοκληρωθεί ο άξονας Πάτρα ‒  Αθήνα ‒ Θεσσαλονίκη  ‒ Ειδομένη/Προμαχώνας (ΠΑΘΕΠ), δεν πρόκειται πουθενά να γίνει τίποτε καινούριο, μόνο συντηρήσεις.

Όσον αφορά τη σιδηροδρομική Εγνατία, για πάρα πολλά ακόμη χρόνια θα χρησιμοποιούμε (αν λειτουργεί) τη σιδηροδρομική γραμμή που έκανε η οθωμανική διοίκηση μεταξύ του 1890 και του 1897, επί Σουλτάνου Αμπνούλ Χαμήτ του Β'.
Άρα όσα μας λένε τώρα δεν είναι τίποτε άλλο από ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ. Εύχομαι να διαψευστώ, αλλά όσοι το εύχονται μάλλον θα απογοητευτούν!!!

Υ.Γ.: Διαβάστε και ένα άρθρο μου για τους σιδηροδρόμους στην Βορειοανατολική Ελλάδα στην ιστοσελίδα της παράταξής μας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ στη θέση ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΑΡΘΡΑ.
 
*Ο Κώστας Κατσιμίγας είναι επικεφαλής της  «Ανεξάρτητης Ενωτικής  Πρωτοβουλίας», στο περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το σχόλιο δημοσιεύτηκε στoν λογαριασμό του στο fb.

** Σημειώνουμε ότι τον ίδιο προβληματισμό για την προοπτική και την υλοποίηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας έχει εκφράσει σε αρκετές περιστάσεις στην εφημερίδα μας και ο αρχιμηχανικός, με μάστερ στη σιδηροδρομική, πολιτικός μηχανικός Δημήτρης Μακροδημόπουλος.   

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.