Πληρωμη των γιατρων τωρα

Μετά τους συμβασιούχους πανεπιστημιακούς, που είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες, το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι γιατροί που προσελήφθησαν στο Σισμανόγλειο με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου και περιορισμένου χρόνου. Παρά το γεγονός ότι οι προσλήψεις αυτές έγιναν με απόφαση του Υπουργείου Υγείας, εντούτοις δεν υπογράφονται τα εντάλματα πληρωμής τους. Το αποτέλεσμα είναι οι άνθρωποι αυτοί, που προσφέρουν σημαντικό και αναγκαίο έργο, να δουλεύουν αμισθί. Αν οι προσλήψεις είναι αναγκαίες, που είναι αναγκαίες, γιατί αλήθεια δεν πληρώνονται; Ποια γραφειοκρατική και πάλι δυσκαμψία, ποιο πρόβλημα νομικής ίσως υφής εμποδίζει την πληρωμή τους; Σε κάθε περίπτωση, οι εργαζόμενοι πρέπει να πληρώνονται. Είναι ανάλγητο από κάθε άποψη να παραμένουν σε μία κατάσταση ομηρίας και η πολιτεία να έχει την απαίτηση της προσφοράς έργου. Επιτέλους, θα πρέπει να εννοήσουν οι πάσης φύσεως καρεκλοκένταυροι ότι «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος». Η αναλγησία αυτή και μάλιστα σε τόσο ευαίσθητους τομείς, όπως της υγείας και της παιδείας, κάνει ηλίου φαεινότερον ότι το κράτος πρόνοιας και το κράτος δικαίου αργεί λόγω απαράδεκτων δυσκαμψιών. Είναι ανάγκη οι γιατροί να πληρωθούν εντόκως όλα τα δεδουλευμένα. Όπως άλλωστε και οι πανεπιστημιακοί.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.