Περι χρυσου ενδιαφεροντα
Ασφαλώς και έχει ενδιαφέρον η περί του χρυσού κινητικότητα. Ο Παρατηρητής της Θράκης χαίρει που το θέμα έφτασε στη Βουλή και στην πρώτη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής οι βουλευτές του ΣΥΝ, του Κ.Κ.Ε και της Ν.Δ. τάχθηκαν εναντίον της επένδυσης, οι δε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εξέφρασαν ζωηρές επιφυλάξεις. Προφανώς το θέμα θα πάει και στην Ολομέλεια. Εκεί κανείς δεν θα μπορεί να κρυφτεί πολιτικά. Ωμά και ξεκάθαρα θα τεθεί το θέμα και εκεί θα περιμένουμε τους βουλευτές της Ροδόπης και του Έβρου να μεταφέρουν το ξεκάθαρο όχι των πολιτών. Εκεί, στην Ολομέλεια της Βουλής, το κάθε κόμμα θα αναλάβει την πολιτική του ευθύνη, με σαφήνεια. Τόσο η κυβέρνηση, όσο και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, θα κληθούν να τοποθετηθούν επί ενός μείζονος για τη Θράκη θέματος. Οι πολίτες του Έβρου και της Ροδόπης θα αξιολογήσουν πολιτικά την όποια απόφαση, αλλά όταν θα συνεδριάσει η Βουλή για αυτό το θέμα έξω εκεί στο θρυλικό περιστύλιο πρέπει να υπάρχει ένα πλήθος Ροδοπαίων και Εβριτών. Για τις τοπικές κοινωνίες το θέμα του χρυσού έχει κλείσει, ως ορθά δήλωσε και ο Νομάρχης Ροδόπης. Το αυτό γνωρίζουν και οι τοπικοί βουλευτές. Χωρίς, λοιπόν, στρεψοδικίες οφείλουν ξεκάθαρα να μεταφέρουν την άποψη του λαού της περιοχής στη Βουλή. Βεβαίως, οι πολίτες της περιοχής αναμένουν και την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που πιστεύουμε ότι θα είναι υπέρ των πολιτών.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
