Ως ποτε απληρωτοι;

Tα όσα καταγγέλλει ο πρόεδρος του Δ.Ο.Σ.Α. Γιώργος Χατζηκωνσταντίνου και αφορούν στη μη καταβολή εδώ και 9 μήνες των δεδουλευμένων στους συμβασιούχους καθηγητές του Τμήματος, αλλά και στο διοικητικό προσωπικό, το οποίο πληρώνεται με δάνεια από την επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, δάνεια τα οποία πρέπει να επιστραφούν, μαρτυρούν την παθογένεια που συνοδεύει την ίδρυση αυτών των τμημάτων και την αστοργία της Πολιτείας. Από τη στιγμή που επέλεξε η Ελληνική Πολιτεία να ιδρύσει νέα πανεπιστημιακά τμήματα στην περιφέρεια οφείλει να τα στηρίξει. Όταν ένας πολίτης χρωστά στο Δημόσιο πληρώνει εντόκως. Όταν όμως το Δημόσιο χρωστά μισθούς 8 και 9 μηνών σε εργαζόμενους θα πληρώσει, όποτε πληρώσει ατόκως. Προφανώς αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά της Πολιτείας δεν ταιριάζει σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται κράτος δικαίου. Πως τελικά περιμένει η ελληνική πολιτεία να αναβαθμισθεί η δημόσια ανώτατη εκπαίδευση στα περιφερειακά πανεπιστήμια; Με απλήρωτο εδώ και μήνες προσωπικό, το οποίο πλέον στηρίζει το εκπαιδευτικό έργο μόνο και μόνο εξαιτίας ενός άλλου πατριωτισμού; Έχουν άραγε καταλάβει οι καρεκλοκένταυροι γραφειοκράτες της διοίκησης ότι έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο κοινωνικό ζήτημα; Επιτέλους, ως πότε αυτή η προκλητική συμπεριφορά έναντι των εργαζομένων;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.