Ολα τριγυρω αλλαζουνε και ολα τα ιδια μενουν

Της Έκδοσης

Ακόμα μια αλλαγή βλέπουμε στο θέμα του σιδηροδρόμου. Βλέπουμε πως για ακόμα μια φορά προχωράμε σε αλλαγή στο σχεδιασμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Περιφέρεια ΑΜΘ, φτάνοντας ουσιαστικά στο ίδιο σημείο που ήμασταν πριν από 10 χρόνια.

Το πρόβλημα παραμένει, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, πως τελικά δεν έχουμε αποφασίσει τι σιδηρόδρομο θέλουμε, και αν  πραγματικά θέλουμε να χρησιμοποιούμε αυτό το μέσο για τις συγκοινωνιακές μας ανάγκες.

Γιατί στα λόγια πολλές φορές έχουν υπάρξει αντιδράσεις για το θέμα της λειτουργίας του, για την κατάσταση του δικτύου, για την ανάγκη να πέσουν χρήματα, αλλά σε πράξεις, τόσο οι διοικήσεις αλλά και οι πολίτες αυτού του τόπου, βλέπουμε πως φείδονται.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της γραμμής Νέας Καρβάλης Τοξοτών, η οποία υποτίθεται θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και μια δεκαετία, δίνονταν δυναμική και στο λιμάνι της Καβάλας, αλλά δεν έχουμε δει ούτε ράγα.

Και μην νομίζετε πως επειδή η ΕΡΓΟΣΕ σχεδιάζει να κάνει διαγωνισμό πως έχουμε τελειώσει, γιατί ακόμα υπάρχει πολύς δρόμος από το διαγωνισμό, στην κατακύρωση, και στην υλοποίηση, αν δεν αλλάξει φυσικά στο μεταξύ η προτεραιότητα των εταιρειών -ΟΣΕ, που υποτίθεται πως θα συγχωνευτούν.

Αλλά παρά τις κραυγές κατά καιρούς προς το αντίθετο, το κοινό της Περιφέρειας στην πλειοψηφία του φαίνεται να είναι ικανοποιημένο με το status quo, και αν δεν υπάρξει κάποια δραματική αλλαγή, δεν το βλέπουμε αυτό να αλλάζει σύντομα, και θα μείνουμε μερικοί γραφικοί, να μιλάμε για σιδηρόδρομο.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.