Οι λαοι λενε οχι
Η ίδρυση του Ελληνικού Κοινωνικού Φόρουμ αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη στην πορεία της δημιουργίας ενός σοβαρού κοινωνικού κινήματος που μάχεται την ολοκλήρωση της νεοφιλελεύθερης αγοράς, που μάχεται τον εθνικισμό, τον ρατσισμό και τον πόλεμο. Χιλιάδες πολίτες απ’ όλη την χώρα συσπειρώνονται γύρω από το Ελληνικό Κοινωνικό Φόρουμ, ακολουθώντας το παράδειγμα και των άλλων χωρών της Ένωσης. Άλλωστε τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά και η έκφραση των ανθρώπων σαφής. Ήδη από το Σιάτλ και το Πόρτο Αλέγκρε οι πολίτες σε όλο τον πλανήτη εκφράζουν την βεβαιότητά τους ότι «ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός». Το πολύχρωμο και δημιουργικό αυτό κίνημα πρέπει να μείνει έξω από τις διασπάσεις που ταλαιπώρησαν και ταλαιπωρούν χρόνια τώρα την Αριστερά. Οι συνθήκες είναι ώριμες για την ύπαρξη ενός κινήματος που θα καλύπτει όλες τις συνιστώσες και τις τάσεις της σύγχρονης Αριστεράς και όχι μόνο. Ειδικά σήμερα, που τα τύμπανα του πολέμου ηχούν όλο και πιο δυνατά, είναι ανάγκη οι λαοί να εκφραστούν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Μπορεί η κυβέρνηση Μπλερ να «ανησυχεί» για την ασφάλεια και την καλή υγεία των διαδηλωτών και αν απαγορεύει λόγω καιρού την μεγάλη διαδήλωση στο Χάυντ Παρκ, στις 15 Φεβρουαρίου, μπορεί επίσης διάφοροι «επιφανείς» της «ορθής σκέψης» να χαρακτηρίζουν τους διαδηλωτές ως περίπου εισβολείς και βάρβαρους, αλλά κανείς δεν μπορεί να κρύψει αυτό που πραγματικά εκφράζουν οι λαοί και οι πολίτες της Ένωσης. Στις 15 Φεβρουαρίου έχουμε ένα σημαντικό καθήκον. Να γεμίσουν οι δρόμοι από πολίτες που θα διαδηλώνουν ενάντια στον πόλεμο. Τούτη η παγκόσμια διαδήλωση πρέπει να στείλει το πιο σαφές και κατηγορηματικό μήνυμα ενάντια στα πολεμικά σχέδια του πετρελαϊκού λόμπι που διοικεί τις Η.Π.Α. και που ως «πρόθυμους συμμάχους» έχει και την «συμμορία των 8», όπως ειρωνικά αποκάλεσε τους 8 ηγέτες της Ένωσης ο διεθνής Τύπος.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
