Ο αγωγος Μπουργκας-Αλεξανδρουπολης
Τα όσα σοβαρά δηλώνει ο Νομάρχης Έβρου κ. Ζαμπουνίδης σχετικά με την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης, όσον αφορά στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, ασφαλώς και εμβάλλουν την κοινωνία σε ανησυχία. Και τούτο γιατί το έργο θα κατασκευαστεί από ιδιωτικές εταιρείες, που, όπως ορθώς δηλώνει ο κ. Νομάρχης, πρωτίστως θα ενδιαφερθούν για το κέρδος τους. Το μεγάλο αυτό έργο, όταν και όποτε ξεκινήσει, ασφαλώς και θα δημιουργήσει περιβαλλοντική «αστάθεια». Επισημαίνει τον κίνδυνο ο κ. Ζαμπουνίδης και δηλώνει ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να μην μεταβληθεί η περιοχή σε κρανίου τόπο, όπως λέει. Σε κάθε περίπτωση, αυτή πρέπει να είναι η πολιτική των αιρετών που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους. Η όποια ανάπτυξη, τα όποια έργα, μικρά, μεγάλα μπορεί να είναι αναγκαία και πολλές φορές είναι, πλην όμως αναποτρέπτως πρέπει να διασφαλίζεται η οικολογική ισορροπία και η προστασία της υγείας των ανθρώπων. Το θέμα του αγωγού είναι πάρα πολύ σοβαρό, όχι μόνο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου και για την πολιτική σημασία, αλλά βεβαίως και για τις βλάβες που πιθανόν αυτό θα προκαλέσει στο σύνολο οικοσύστημα της περιοχής. Τα δεδομένα πρέπει να εξετασθούν πολύ σοβαρά από τους τοπικούς φορείς και οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να αγωνισθούν για να διασφαλίσουν τις μεγαλύτερες δυνατές διασφαλίσεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως, εξ όσων είναι γνωστά, το έργο έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά του μέχρι να ξεκινήσει. Χρήσιμο είναι, όμως, να ενημερωνόμαστε και να ετοιμαζόμαστε.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
