Μηνυμα ειρηνης και δημοκρατιας
Η μεγάλη διαδήλωση υπέρ της επανένωσης της Κύπρου που έγινε στα Κατεχόμενα φανερώνει ότι οι Τουρκοκύπριοι διάλεξαν ειρήνη και δημοκρατία. Διάλεξαν ένα άλλο μέλλον ενταγμένο στην Ευρώπη μαζί με τους Ελληνοκύπριους. Το μήνυμα του λαού πρέπει να φτάσει σε εκείνους που έχουν την αρμοδιότητα να αποφασίσουν. Αλλά δεν μπορούν να πάρουν αποφάσεις που συγκρούονται με την πάνδημη επιθυμία. Το πρωτοφανές συλλαλητήριο των 70.000 ανθρώπων, επί συνολικού πληθυσμού 200.000 που οι μισοί είναι έποικοι, φανερώνει τη γνήσια βούληση της τουρκοκυπριακής κοινότητας. Ο διεθνής παράγοντας οφείλει να στηρίξει τους πολίτες που ζητούν δημοκρατία και ειρήνη, που ζητούν πίσω το κλεμμένο μέλλον τους. Επιτέλους, ο Ραούφ Ντεκτάς πρέπει να πάψει να κρύβεται πίσω από τα όποια στηρίγματά του και να ακολουθήσει τη βούληση εκείνων που λέει ότι εκπροσωπεί. Οφείλει σε ενάντια περίπτωση να παραιτηθεί. Την ίδια στιγμή αυτό το μήνυμα ειρήνης και δημοκρατίας πρέπει να πάρουν σοβαρά υπόψη τους και οι πολιτικοί ηγέτες της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ας μην χαθεί αυτή η φωνή μέσα στην προεκλογική περίοδο και βεβαίως να στέρξουν ειλικρινά να στηρίξουν τον λαό που διαδηλώνει ζητώντας μία πατρίδα και ένα μέλλον. Γιατί δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι διαδηλωτές είχαν μπλε λάβαρα, δηλαδή τα χρώματα της Ένωσης και όχι τα χρώματα της «μητέρας πατρίδας». Το ίδιο πρέπει να καταλάβουν και ένιοι τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο. Μία πατρίδα, ένα μέλλον δημοκρατικό ένα μέλλον ειρηνικό, ένα μέλλον ευημερίας για όλους.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
