Κυριε Καλαφατη…
….οι πολίτες της Θρά
κης δεν αρνήθηκαν
«συναισθηματικά» ή «άλογα» την επένδυση του χρυσού. Ίσως δεν σας έχουν πληροφορήσει ότι στην Θράκη υπάρχουν και επιστημονικοί φορείς, οι οποίοι έχουν αντίθετη με την ιδική σας άποψη.
Πως σας φαίνεται παράξενο ότι στην Θράκη υπάρχουν επιστήμονες; Συμβαίνουν και αυτά ξέρετε. Όμως συμβαίνει και ένα άλλο παράδοξο. Στην Θράκη υπάρχουν πολίτες που ψηφίζουν και επιλέγουν την κυβέρνησή τους. Λέτε αυτοί οι πολίτες να μην μπορούν να ξεχωρίσουν τι είναι συμφέρον για τον τόπο τους; Δηλαδή είναι ώριμοι να τελούν το ύψιστο δικαίωμα και ανώριμοι να προκρίνουν αν θέλουν τις επενδύσεις του χρυσού; Μάλλον αστεία φαίνεται αυτή η λογική την οποία υιοθετείτε. Κύριε Καλαφάτη, μάλλον ο «σοσιαλισμός» σας εξαντλήθηκε κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Αίφνης μετά ανακαλύψατε το κλεέος των εταιερειών χρυσού. Που ακούστηκε κύριε Καλαφάτη οι τοπικές κοινωνίες, να διαπραγματευτούν το σκοινί που τους δίνετε να κρεμαστούν; Οι πολίτες της Θράκης κύριε Καλαφάτη, δυστυχώς για σας, έχουν πάρει τις αποφάσεις τους. Οδηγείτε τα πράγματα σε μετωπική σύγκρουση, με δική σας αποκλειστικά ευθύνη. Αναλαμβάνετε και το κόστος, το πολιτικό, από την σύγκρουση αυτή. Προσδοκούν οι πιολίτες της Θράκης τόσο στον αγώνα τους όσο και στο Συμβούλιο της Επικρατείας, το οποίο ομόλογοί σας δεν το υπολείπτονται ιδιαιτέρως και θεωρούν ότι παρεμφερείς αποφάσεις του, εναντίον του χρυσού, εκθέτουν διεθνώς την χώρα. Αγαπητέ κύριε Καλαφάτη δεν είναι στραβός ο γιαλός, εσείς όμως αρμενίζετε στραβά.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
