Η εκθεση του Ο.Η.Ε

Απόρρητη έκθεση του Ο.Η.Ε., η οποία αναφέρεται σε πιθανές απώλειες σε έναν πόλεμο στο Ιράκ και διέρρευσε σε αμερικανική μη κυβερνητική οργάνωση, μαρτυρά ότι το κόστος σε ανθρώπινες ζωές θα είναι τεράστιο. 500.000 νεκροί, το 80% των οποίων θα είναι άμαχος πληθυσμός, γυναίκες και παιδιά, καταστροφή των υποδομών για ενέργεια και ύδρευση και υγειονομικό χάος, το οποίο θα επιταθεί με την εμφάνιση επιδημιών. Ταυτόχρονα το κύμα της προσφυγιάς θα είναι πολύ μεγάλο. Όλα αυτά για έναν «ανθρωπιστικό υπέρ της δημοκρατίας πόλεμο». Η αλλιώς για την επιβεβαίωση του προληπτικού χτυπήματος της αυτοκρατορίας. Η ομάδα του Λευκού Οίκου θεωρεί τον Σαντάμ Χουσεϊν ιδανικό πειραματόζωο για ένα προληπτικό πόλεμο ήδη από 1992. Αυτή η ανθρωπιστική καταστροφή θα είναι το «δώρο» της «πολιτισμένης Αμερικής» στους λαούς της Μέσης Ανατολής. Αλλά ο πρόεδρος Μπους δεν ενδιαφέρεται για όλα αυτά. Στο διάγγελμά του για την κατάσταση της Ένωσης συνέδεσε το Ιράκ με την Αλ Κάϊντα προσδοκώντας έτσι να ξυπνήσει τους φόβους της αμερικανικής κοινής γνώμης. Πλην όμως οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η δημοτικότητα του Μπους βαίνει ολοταχώς προς τα κάτω, και ένα ποσοστό που ξεπερνά το 50% των πολιτών εκφράζει την αντίθεσή του στις επιδιώξεις του προέδρου του. Σε κάθε περίπτωση, όπως φαίνεται, οι Η.Π.Α. ακόμα και μόνες τους θα προχωρήσουν σε αυτόν τον άδικο και εφιαλτικό πόλεμο. Αλλά υπάρχουν ακόμη περιθώρια για την αποτροπή μίας ανθρωπιστικής καταστροφής στο όνομα του πετρελαίου. Το λόγο έχουν οι λαοί.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.