Η αλλη Αμερικη λεει οχι στον πολεμο
Πυκνώνουν οι αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο ενάντια στην πολεμική λογική των ΗΠΑ. Χιλιάδες πολίτες Αμερικανοί, μέλη της Οργάνωσης του Λαού, που ιδρυτής είναι ένας βετεράνος του πολέμου στον Κόλπο, θα φτάσουν στη Βαγδάτη μαζί με Ευρωπαίους, για να γίνουν οι ανθρώπινες ασπίδες προστασίας των αμάχων του Ιράκ. Την ίδια στιγμή, μία άλλη οργάνωση, και αυτή αμερικάνικη, η οποία αποτελείται από πολίτες που έχασαν ανθρώπους τους στην τρομοκρατική επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου, έφτασε στη Βαγδάτη και έδωσε συνέντευξη σε ένα μέρος, όπου στον πρώτο πόλεμο του Κόλπου είχαν χάσει τη ζωή τους 400 άμαχοι, κυρίως παιδιά. Αυτή είναι η άλλη Αμερική, που βρίσκεται μακριά από την πολεμοχαρή ομάδα του Λευκού Οίκου. Βρίσκεται μακριά και απέναντι. Δημιουργείται ίσως σιγά-σιγά το μεγαλύτερο αντιπολεμικό κίνημα μετά το Βιετνάμ. Την ίδια στιγμή, 100 Εργατικοί βουλευτές απειλούν τον Τόνι Μπλερ και του ζητούν επίμονα να πάψει να σέρνεται πίσω από τις επιδιώξεις του Μπους. Θετικό είναι και το γεγονός ότι τόσο η Γαλλία, όσο και η Γερμανία, η δεύτερη προεδρεύουσα σήμερα χώρα στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, τάσσονται εναντίον του πολέμου. Η ελληνική προεδρία οφείλει να αφουγκραστεί αυτό το μεγάλο κίνημα κατά του πολέμου, που ξεκινά από τις Η.Π.Α. και φτάνει στην Κωνσταντινούπολη, και να κάνει ό,τι μπορεί, ώστε να αποτραπεί ο πόλεμος. Είναι ανάγκη η ηγεσία του Λευκού Οίκου να αισθανθεί πλήρως απομονωμένη και αν έχει απέναντί της τόσο το κίνημα αυτό, όσο και τις κυβερνήσεις της Ένωσης. Σε κάθε περίπτωση, ουδείς εχέφρων κυβερνήτης δεν θα ήθελε να αγνοήσει αυτό το πολύ μεγάλο κίνημα που αναπτύσσεται σε όλο τον κόσμο. Η άλλη Αμερική, οι άλλες Η.Π.Α., αυτή τη στιγμή δείχνουν και στους Ευρωπαίους το δρόμο της αντίδρασης ενάντια στο ενδεχόμενο ενός ακόμη πολέμου.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
