Ενα προεδρικο διαταγμα που «μπαζει»
Το προεδρικό διάταγμα που αναφέρεται στην μονιμοποίηση των εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, υποτίθεται ότι εναρμονίζεται με την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ατυχώς, όμως, το εν λόγω προεδρικό διάταγμα έχει τόσες εξαιρέσεις, που τελικώς δικαίως μπορεί να αναρωτηθεί ο καθείς: Ποιοι επωφελούνται; Ελάχιστοι, μπροστά στο πλήθος των ανθρώπων που πρέπει να δικαιωθούν και που βρίσκονται σε μία διαρκή ομηρία, όσον αφορά στο μέλλον τους. Δικαίως πυροδότησε αντιδράσεις το προεδρικό αυτό διάταγμα και δικαίως ζητείται η πλήρης επαναδιατύπωσή του. Αν κάποιοι άνθρωποι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο τομέα, οφείλουν να απελευθερωθούν από το άχθος των συμβάσεων και επιτέλους να έχουν κανονικές συμβάσεις εργασίας. Ορθώς σημείωσε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Αλέκος Αλαβάνος, ότι το εν λόγω προεδρικό διάταγμα θα «πέσει», μετά από προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε κάθε περίπτωση κανένας δεν μπορεί να παίζει με την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων, που επί σειρά ετών προσφέρουν έργο και ζουν κάτω από μια διαρκή ανασφάλεια. Μια ευνομούμενη πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με αυτά τα πράγματα.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
