Δυσπιστοι οι Ελληνες για την υγεια

Πρόσφατη έρευνα κατέδειξε ότι οι Έλληνες εμπιστεύονται την δημόσια υγεία σε ποσοστό 16% την ίδια στιγμή που στην Δανία το ποσοστό των πολιτών που εμπιστεύονται την εκεί δημόσια υγεία αγγίζει το εκπληκτικό 93%. Είναι προφανές ότι η δυσπιστία αυτή των Ελλήνων δεν είναι ούτε κατασκευασμένη, όσο και αν τα Μέσα πολλές φορές κατασκευάζουν πραγματικότητες, ούτε βεβαίως έχει μεταφυσική υπόσταση. Έχουν πολλούς λόγους οι Έλληνες να είναι δυσαρεστημένοι με την κατάσταση της δημόσιας υγείας. Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια και στην Περιφέρειά μας έχουν γίνει σημαντικά βήματα, πλην όμως υπάρχουν παθογένειες οι οποίες είναι χρόνιες. Είναι γεγονός ότι η Δημόσια Υγεία απορροφά μεγάλα ποσά πλην όμως η κατάστασή της απέχει πολύ από το να χαρακτηρισθεί ικανοποιητική. Και είναι πραγματικά μελαγχολικό να παρατηρεί κανείς τις ανισότητες που υπάρχουν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αλλά κανένα Μάαστριχτ δεν επέβαλε σιδηρούς κανόνες για αυτά τα ζητήματα. Οι Έλληνες πολίτες είναι εκείνοι που δείχνουν την μικρότερη εμπιστοσύνη στην δημόσια υγεία της χώρας τους. Η παραγματική σύγκλιση περνά μέσα από αυτούς τους δείκτες, εκεί που δοκιμάζεται η αντοχή και η αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Και μία χώρα που ανήκει στην προηγμένη ομάδα των κρατών οφείλει να το αποδεικνύει και όχι να κορδακίζεται. Επιτέλους, όλες οι έρευνες που δείχνουν την εικόνα της χώρας δεν είναι έργα εχθρών. Εκτός αν θεωρούμε εχθρούς εκείνους που διαταράσσουν το «νιρβάνα» της πολιτικής ζωής του τόπου.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.