Αναβαθμισμενη Παιδεια

Κοινός τόπος όλων είναι, τουλάχιστον στα λόγια, ότι η Παιδεία είναι ηκαλύτερη επένδυση για το μέλλον του τόπου. Όμως θα πρέπει να διασφαλίζονται και όροι και οι συνθήκες. Αυτό σημαίνει ότι η κύρια εκπαιδευτική διαδικασία, το μάθημα, πρέπει να γίνει με τους καλύτερους δυνατούς όρους. Αυτοί οι όροι όμως μένουν μετέωροι, όταν το Υπουργείο Παιδείας με διαταγή του ορίζει ότι ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 άτομα και για την δε πρώτη Λυκείου να φτάνει τα 35.

Έτη πολλά πίσω μας γυρίζει αυτή η κατάσταση, και οι πρώτοι που θα πρέπει να διαμαρτυρηθούν είναι οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς. Γιατί αλήθεια για ποια ποιότητα εκπαίδευσης μπορούμε να μιλήσουμε όταν οι μαθητές θα συνωθούνται σε μία αίθουσα και ο εκπαιδευτικός θα προσπαθεί να ακροβατήσει και να ισορροπήσει; Ποιο μήνυμα εκπαιδευτικό επί της ουσίας και ποια γνώση θα φτάσει στον μαθητή; Κάνει λάθος μέγα το Υπουργείο Παιδείας στο συγκεκριμένο ζήτημα, λάθος το οποίο θα βλάψει εν συνόλω την εικόνα και την ουσία του δημόσιου σχολείου. Άραγε ο υφυπουργός Παιδείας, ο κ. Γκεσούλης, ιδιοκτήτης φροντηστηρίου στη Θεσσαλονίκη, θα δεχόταν στο τμήμα πάνω από 10 ή δεκαπέντε μαθητές; Είναι δυνατόν σε μία περιοχή όπως αυτή της Θράκης, επί της ουσίας τρίγλωσση, να στοιβάζονται 30 και 35 μαθητές ανά τάξη; Για ποια αναβάθμιση μιλάμε όταν και μόνο αυτή η εγκύκλιος του Υπουργείου μας γυρίζει αυθωρεί και παραχρήμα στη δεκαετία του 1970; Οι γονείς πρέπει να διαμαρτυρηθούν έντονα και να ζητήσουν την απόσυρση αυτής της εγκυκλίου.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.