Αναγκη να θωρακιστουν τηλεπικοινωνιακα οι υπηρεσιες εκτακτης αναγκης

Της Έκδοσης

Δικαιολογημένη αναστάτωση δημιούργησε η διακοπή, από νωρίς το μεσημέρι μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής, των υπηρεσιών τόσο της σταθερής, όσο και της κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE.

Και αυτό γιατί η διακοπή της υπηρεσίας δεν δημιούργησε πρόβλημα μόνο στους οικιακούς καταναλωτές, αλλά και σε επιχειρήσεις, που είδαν τα συστήματά τους να μην λειτουργούν, ειδικά όσο αφορούσε σε κάποιες περιπτώσεις POS (φανταστείτε να συνέβαινε η βλάβη σε εργάσιμη ημέρα).

Τα πρόβλημα όμως και των δύο κατηγοριών, αν και σημαντικά από μόνα τους, ωχριούν μπροστά στο γεγονός ότι για τις ώρες της διακοπής, τέθηκαν εκτός δικτύου και οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, για όλους τους χρήστες, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.

Ευτυχώς υπάρχει ως εναλλακτική ο αριθμός 112, με τον οποίο μπορούσε να γίνει κλήση, αλλά και πάλι, ο αριθμός όσων γνώριζαν ότι μπορούσε να αποτελεί εναλλακτική είναι μικρός, και σίγουρα την ώρα της ανάγκης κάποιος που δεν γνωρίζει δεν έχει το χρόνο να αναζητά λύση, ή δεν μπορεί (αν χρησιμοποιούσε το δίκτυο της COSMOTE).

Αν κάτι αναδεικνύει αυτό που συνέβη, είναι πως θα πρέπει, τουλάχιστον οι κρίσιμες υπηρεσίες, να συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά ακόμα και όταν υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα, ή να τα πάμε όλα στο 112, που λειτουργεί ανεξαρτήτως δικτύου, ώστε να το γνωρίζουν όλοι και να μην προσπαθούν μάταια να συνδεθούν.

Φυσικά θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλαπλές οδεύσεις των δικτύων ώστε το πρόβλημα σε ένα σημείο να μην σημαίνει πως θα μείνει στο ηλεκτρονικό σκοτάδι όλη η περιοχή, αλλά έχοντας γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, μάλλον ζητάμε πολλά.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.