Οι φοιτητες του Τμηματος Πολιτικης Επιστημης καταθετουν τις προτασεις τους για τη νεα ακαδημαικη χρονια

Ζητούν εγκατάσταση μικροφωνικής στα αμφιθέατρα και ειδική δήλωση επιλογής για τα δια ζώσης μαθήματα ώστε να αποφευχθεί η «ηλεκτρονική συμφόρηση»

Την δική τους πρόταση σε ότι αφορά την επίτευξη της διεξαγωγής των δια ζώσης μαθημάτων, υπό το «ειδικό» καθεστώς που επέβαλλε η πανδημία του κορωνοϊού και στην εκπαιδευτική διαδικασία της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, κατέθεσαν τα μέλη του Συλλόγου Φοιτητών Πολιτικής Επιστήμης «Μελίνα Μερκούρη» σε συνέχεια της συνέλευσης του Τμήματος που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου και με αφορμή την Σύγκλητο του ΔΠΘ που επίκειται.

Δεδομένων των όσων ορίζουν οι σχετικές εγκύκλιοι, που προβλέπουν τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως διδασκαλία, ο Σύλλογος ζήτησε να υπάρξει πρόβλεψη για την τοποθέτηση μικροφωνικών εγκαταστάσεων στα αμφιθέατρα που θα πραγματοποιούνται τα μαθήματα, ενώ ζήτησε και την «θέσπιση» ειδικής δήλωσης συμμετοχής για τους διδάσκοντες που επιθυμούν στα μαθήματα τους παρότι έχουν άνω των 50 εγγεγραμμένων, να τα κάνουν δια ζώσης, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία διαμόρφωσης κλιμακίων, ακολουθώντας το παράδειγμα που ακολουθήθηκε και στην εξ αποστάσεως εξεταστική, που καθιερώθηκε για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων και για να υπολογιστεί το ποσά άτομα συγχρόνως θα χρειαστεί να «σηκώσει» το σύστημα των εξετάσεων.

Όπως εξήγησε μιλώντας στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» ο πρόεδρος του Συλλόγου Μίνωας Ράπτης οι δύο αυτές προτάσεις έρχονται σε συνέχεια της σχετικής ενημέρωσης που είχαν εκπρόσωποι των Φοιτητικών Συλλόγων την προηγούμενη εβδομάδα με την Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας κ. Ζωή Γαβριηλίδου για τον τρόπο που θα λειτουργήσει το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο αλλά και κατόπιν συζήτησης με τα μέλη της φοιτητικής κοινότητας του ΔΠΘ, για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία όλων μπροστά σε κάθε ενδεχόμενο.

«Οριστική γνώση για το κάθε μάθημα ξεχωριστά θα έχουμε όταν βγει το ωρολόγιο πρόγραμμα της διδασκαλίας»

«Αυτό που αποτελεί διαρκή ερώτηση είναι τι θα γίνει και πώς θα γίνουν τα μαθήματα» δήλωσε ο ίδιος εξηγώντας πως «η απάντηση δεν είναι μια. Η απάντηση είναι ότι οριστική γνώση για το κάθε μάθημα ξεχωριστά θα έχουμε όταν βγει το ωρολόγιο πρόγραμμα της διδασκαλίας, για κάποια μαθήματα μπορεί να τα έχουμε ακόμη και πιο μετά από αυτό όταν θα ολοκληρωθεί η διαδικασία της δήλωσης μαθημάτων, γιατί μπορεί να υπάρξουν μαθήματα επιλογής, ειδικά στο τέταρτο έτος, τα οποία μπορεί να έχουν αυτόματα κάτω από 50 εγγεγραμμένους και να πρέπει βάσει νόμου να γίνουν δια ζώσης. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι όλα τα έτη έχουν περίπου ένα ή δύο μαθήματα, το κυρίως εισαγωγικό μάθημα στο πρώτο έτος, που θα γίνουν στο αμφιθέατρο. Πάντα σύμφωνα με αυτά που συμβαίνουν τώρα, γιατί κάθε μέρα αλλάζουν τα πράγματα».

Ερωτηθείς σχετικά με την έλευση των φοιτητών, ο ίδιος εξήγησε ότι υπάρχει κινητικότητα η οποία όμως δεν είναι όμοια με αυτή των προηγούμενων ετών, γεγονός ωστόσο «λογικό λόγω της αμηχανίας που υπάρχει τόσο από πλευράς φοιτητών όσο και γονέων» αλλά και στο γεγονός ότι οι αποφάσεις αλλάζουν μέρα με τη μέρα.

«Το ΔΠΘ έχει δείξει μια υπεύθυνη στάση καθ’ όλη τη διάρκεια. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν υπάρξει λάθη, δεν σημαίνει ότι δεν έχουν γίνει κάποιες παραλήψεις, κάποια σφάλματα, αλλά βλέπω ότι υπήρξε πραγματική έγνοια και των διοικητικών και του διδακτικού προσωπικού ώστε να μην αποτύχει το εγχείρημα, είτε αυτό λέγεται εξ αποστάσεως διδασκαλία, είτε αυτό εξ αποστάσεως εξεταστική, είτε λέγεται δια ζώσης εξεταστική κ.ο.κ» συνέχισε ο ίδιος για να καταλήξει λέγοντας πως « θα πρέπει τα παιδιά να καταλάβουν ότι δεν θα υπάρχει καθολική λύση, δεν θα είναι όλα εξ αποστάσεως ή όλα δια ζώσης, να είναι προετοιμασμένοι γι’ αυτό και για μια περίεργη χρονιά. Είναι το μόνο που μπορεί να την χαρακτηρίσει. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγει εις πέρας και να βγει ένα καλό αποτέλεσμα για φοιτητές και ακαδημαϊκούς».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.