Στηριξη στις κινητοποιησεις των Εκπαιδευτικων απο την ΑΔΕΔΥ Ροδοπης

Θα συμμετέχει κι αυτή στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας

Η Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ροδόπης, καταγγέλλει μέσω ανακοίνωσής της, τις ενέργειες της κυβέρνησης που αφορούν την κατάθεση στη βουλή για ψήφιση του νέου πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία, που, όπως επισημαίνει «πραγματοποιήθηκε εν μέσω πανδημίας και με εντελώς αντιδημοκρατικό τρόπο και κατά γενική ομολογία κρίνεται αντιεκπαιδευτικό, αφού μεταξύ άλλων αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, επαναφέρει την τρομοκρατική αξιολόγηση – χειραγώγηση, ενισχύει την ελαστική εργασία στην εκπαίδευση και δε λύνει τα προβλήματα χρηματοδότησης και υποδομών της δημόσιας εκπαίδευσης».

Η ΑΔΕΔΥ Ροδόπης καταγγέλλει επίσης «τη νέα τροπολογία που ψηφίστηκε βιαστικά, αιφνιδιαστικά και εκπρόθεσμα σε άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και προβλέπει τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, παραβιάζοντας τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς και τις αρχές που διέπουν την ίδια την παιδαγωγική διαδικασία και αντίκειται σε κάθε παιδαγωγική αρχή».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΝΤ ΑΔΕΔΥ Ροδόπης, λαμβάνοντας υπόψιν τις σχετικές αποφάσεις και ανακοινώσεις της Εκτελεστικής επιτροπής της ΑΔΕΔΥ, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και τις εισηγήσεις των τοπικών σωματείων Εκπαιδευτικών, αποφάσισε να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ροδόπης και να στηρίξει την κινητοποίηση  σε συγκέντρωση στη Διεύθυνση Π.Ε. Ροδόπης την Τετάρτη 13/5 και ώρα 11:00 – 13:00 και πορεία στο Δημαρχείο (με αίτημα τη μονιμότητα των καθαριστριών στα σχολεία) και καλεί τα  συνδικαλιστικά στελέχη να παρευρεθούν.

Τα αιτήματα είναι:

  • Να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
  • Να μην εφαρμοστεί η τροπολογία Κεραμέως για την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος.
  • Να ληφθούν άμεσα ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.
  • Να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.