Γιατι δεν λειτουργουν τα δρομολογια στις γραμμες Αλεξανδρουπολη – Ξανθη και Αλεξανδρουπολη- Ορμενιο;

Tα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης με ανακοίνωσή τους απαντούν σε δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η ΜΗ επαναλειτουργία των τρένων στις γραμμές Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο οφείλεται σε έλλειψη τροχαίου υλικού της Hellenic Train

Για την παρατεταμένη, και συνεχιζόμενη απαξίωση του Ελληνικού Σιδηρόδρομου, έχουμε γράψει πολλές φορές στην εφημερίδα μας, καθώς και για το γεγονός ότι είμαστε μια απομονωμένη, από πολλές απόψεις περιοχή.

Σε όλα αυτά, και ενώ η εν μέρει επαναλειτουργία λειτουργία του σιδηρόδρομου, τουλάχιστον μέχρι την Ξάνθη και την Αλεξανδρούπολη, είναι αν μη τι άλλο κάτι θετικό, η απομόνωση από την υπόλοιπη Ελλάδα είναι δεδομένη, όπως έχουμε αναφέρει και στην εφημερίδα μας.

Σε όλη αυτή την ανακατωσούρα, έρχονται και τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, που με ανακοίνωσή τους απαντούν σε δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η ΜΗ επαναλειτουργία των τρένων στις γραμμές Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο οφείλεται σε έλλειψη τροχαίου υλικού της HellenicTrain.

Τα δημοσιεύματα αυτά, ενημερώνουν, είναι ψευδή, με την αλήθεια για την μη επαναλειτουργία των δρομολογίων στις περιοχές αυτές, να βρίσκεται στην μη λειτουργία και μη φύλαξη δεκάδων αυτόματων ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων, την ευθύνη των οποίων έχει ο ΟΣΕ, γεγονός που ενέχει σοβαρούς κινδύνους για πρόκληση ατυχημάτων με ανυπολόγιστες συνέπειες.

Και συνεχίζουν: «Σε μια περίοδο που η ανάκτηση της εμπιστοσύνης της Ελληνικής Κοινωνίας στο τρένο είναι το ζητούμενο για όλους τους σιδηροδρομικούς, θα πρέπει να αναπαράγονται μόνο αλήθειες.

Καλούμε την Διοίκηση του ΟΣΕ να επιλύσει άμεσα το πρόβλημα με τις αφύλακτες και βεβλαμένες αυτόματες ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις σε Έβρο – Ξάνθη αλλά και στην γραμμή Θεσσαλονίκη-Σέρρες.

Καλούμε όσους αναπαράγουν λανθασμένες πληροφορίες, αποπροσανατολίζοντας το επιβατικό κοινό από τα πραγματικά προβλήματα του σιδηρόδρομου, να είναι πιο προσεκτικοί.

Ευχόμαστε σε όλους και όλες Καλή Χρονιά και ελπίζουμε και θα αγωνιστούμε για ένα καλύτερο σιδηρόδρομο το 2024».

Από τη μία είναι φυσικό μετά από τόσα χρόνια απαξίωσης, όλο το σύστημα να καταρρέει, αλλά όταν δεν έχει κλείσει ακόμα ένας χρόνος από το ατύχημα τα Τέμπη, τέτοιες ειδήσεις ουσιαστικά δεν βοηθούν στο να αισθανθεί καλύτερα ο κόσμος για την λειτουργία των τρένων, πολύ δε περισσότερο για την «αποκατάσταση» της εμπιστοσύνης των πολιτών στις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας, που έθεσε ως στόχο και η πολιτική ηγεσία της χώρας.

Βέβαια αυτός είναι και ένας από τους λόγους που απαξιώθηκε το δίκτυο όλα τα προηγούμενα χρόνια: δεν υπάρχει η πίεση για να γίνει κάτι για την λειτουργία του σιδηρόδρομου, πέρα από τα περιστασιακά δημοσιεύματα. Σκεφτείτε μόνο πόση σημασία δόθηκε στις προεκλογικές περιόδους, τοπικά, στο θέμα του Σιδηρόδρομου: πέρα από μια αναφορά στην επαναλειτουργία του, από όλους όσους διεκδικούσαν την ψήφο του λαού, δεν είδαμε συγκεκριμένες προτάσεις για το πως αυτή θα επιτευχθεί, και φυσικά πως θα καλυφθεί το κόστος της συντήρησης της γραμμής ώστε να έρθει στην κατάσταση που χρειάζεται, ένα κόστος που όσο περνούν τα χρόνια και δεν γίνεται τίποτα, θα αυξάνεται συνεχώς.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.