Belediyelere 8.171 personel alınacak

İçişleri Bakanlığı’nın açıklamasına göre belediyelere ASEP aracılığıyla 8.171 eleman alınacak.
Ocak ayında ilan edilecek düzenlemeyle belediyelerde görev yapacak 8.171 personel alınacak. Sözkonusu personel arasında; makine operatörü, temizlik işçisi, su tesisatçısı, elektrik teknisyeni, şoför başta olmak üzere farklı alanlarda görev yapacak eleman alınacak. Belediyelerde 24 ay sözleşmeli çalışan elemanların ise 17 puan gibi bir avantajı olacak. 
Belediyelere alınacak elemanlar belediyelerin bütçelerinden ödenecek. 

Yeni düzenlemeyle bölgemiz belediyelerinden Arriana (Kozlukebir) Belediyesi 13, İasmos (Yassıköy) Belediyesi 7, Komotini (Gümülcine) Belediyesi 67, Sapes (Şapçı) – Maronya Belediyesi 11 eleman alacak.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.