Ημεριδα Ευαισθητοποιησης και Ενημερωσης απο το ΣΔΕ Ιασμου
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής – Εκτός Έδρας Τμήμα Ιάσμου πραγματοποιεί Ημερίδα Ευαισθητοποίησης και Ενημέρωσης τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:30 στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ιάσμου.
Η Ημερίδα απευθύνεται σε όλους: πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο, που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.
Μέσα από παρουσιάσεις, δράσεις και διαδραστικά δρώμενα, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και τα σχέδια δράσης που υλοποιούνται στο σχολείο, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η δικτύωση με την τοπική αυτοδιοίκηση και τους φορείς της κοινότητας.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
