Παρεμβαση του ΕΒΕ Ροδοπης για την επαναφορα της απαλλαγης διοδιων στις επιχειρησεις της Π.Ε. Ροδοπης
Την άμεση επαναφορά του καθεστώτος απαλλαγής διοδίων για τα επαγγελματικά και ιδιωτικής χρήσης οχήματα επιχειρήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης ζητά το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης, με επίσημη επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Δήμα, καθώς και προς τις αρμόδιες εταιρείες διαχείρισης της Εγνατίας Οδού.
Το Επιμελητήριο εκφράζει την έντονη ανησυχία και δυσαρέσκεια του επιχειρηματικού κόσμου της περιοχής σχετικά με την κατάργηση των ατελών διελεύσεων στους σταθμούς διοδίων Κομοτηνής – Μέστης και Ιάσμου, μέτρο το οποίο μέχρι πρότινος παρείχε σημαντική διευκόλυνση στις επιχειρήσεις της περιοχής.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, η προηγούμενη πρόβλεψη απαλλαγής βασιζόταν στην Υπουργική Απόφαση ΔΝΣ/οικ.84646/ΦΝ 393/2017, η οποία προέβλεπε ρητά την απαλλαγή από την καταβολή διοδίων για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός συγκεκριμένων γεωγραφικών περιοχών και πραγματοποιούν διαδημοτικές μετακινήσεις μέσω της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της.
Η κατάργηση του μέτρου επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινή λειτουργία των τοπικών επιχειρήσεων, αυξάνοντας το κόστος μεταφοράς, επιβαρύνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα και δυσχεραίνοντας τη δραστηριότητα επαγγελματιών που μετακινούνται καθημερινά εντός της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης.
Το ΕΒΕ Ροδόπης τονίζει ότι η στήριξη των επιχειρήσεων της ακριτικής περιοχής αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη διατήρηση της οικονομικής δραστηριότητας, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής και καλεί την Πολιτεία να επανεξετάσει άμεσα το ζήτημα, προχωρώντας στην αποκατάσταση του προηγούμενου καθεστώτος απαλλαγής.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
