«Βολες» Α. Βαφειαδη κατα του Δημου Κομοτηνης για απουσια τουριστικων ενεργειων

«Ελάχιστη έως μηδαμινή η προετοιμασία»

«Η μελέτη για την τουριστική προβολή του Δήμου δεν έχει δοθεί σε κανένα για τις απαραίτητες παρατηρήσεις»

Αιχμές αφήνει ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ και δημοτικός σύμβουλος με τη Σύμπραξη Προοπτικής κ. Ανέστης Βαφειάδης σε γραπτή του δήλωση για την απουσία ενεργειών του Δήμου Κομοτηνής όσο αφορά στο τουριστικό κομμάτι.

«Ένα μήνα πριν την έναρξη τουριστικής περιόδου, 1η Μαρτίου όπως προσδιορίσθηκε από τον Υπουργό Τουρισμού, και 2 μήνες πριν την εορταστική περίοδο του Πάσχα και παράλληλα της τουριστικής κίνησης στην περιοχή μας, η προετοιμασία από μέρος της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι από ελάχιστη έως μηδαμινή» υποστηρίζει εισαγωγικά και θυμίζει με νόημα πως «κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας ο τουρισμός αναβαθμίστηκε σε επίπεδο αντιδημαρχίας από το Δήμο Κομοτηνής, δημιουργώντας  προσδοκίες από αυτή την κίνηση». Παράλληλα ο κ. Βαφειάδης επισημαίνει πως «τον  Οκτώβριο του 2021 δημιουργήθηκε ένα project για τον τουρισμό με τη στήριξη όλων των  φορέων, η μελέτη αυτή όμως έκτοτε δεν έχει δοθεί σε κανένα για τις απαραίτητες παρατηρήσεις. Παρά μόνο ο Δήμος εκ των αντιπροσώπων του παραβρέθηκε στη Θεσσαλονίκη στην έκθεση “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ” βάσει αυτού του  project. Από αυτή την ενέργεια βέβαια δεν γνωρίζουμε καμία αντίδραση και κανένα αποτέλεσμα εκτός από τις απαραίτητες φωτογραφίες».

Το παράδειγμα του τουριστικού περιπτέρου στην πλατεία

Ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ, προς ενίσχυση του ισχυρισμού περί μηδαμινού δημοτικού ενδιαφέροντος για την τουριστική προώθηση, φέρνει και το παράδειγμα του τουριστικού περιπτέρου που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία. «Ενώ είναι το πρώτο σημείο ενημέρωσης του επισκέπτη έχει αφεθεί στη μοίρα του και ρημάζει με μια εικόνα παρακμής και ξεθωριασμένο πλακάτ προβολής της πόλης που χρησιμοποιείται ως πίνακας τοποθέτησης ενοικιαστηρίων πλέον» περιγράφει ο κ. Βαφειάδης για να καταθέσει τη βεβαιότητα πως «μια άμεση ανακαίνιση του και στελέχωση του μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προβολή της πόλης μας, της ιστορίας της, του πολιτισμού της, των μουσείων της, της γαστρονομίας της και της αγοράς μέσω του σχετικού πληροφοριακού υλικού, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις». Μάλιστα θυμίζει πως «από το 2015 είχα προτείνει ως μέλος της επιτροπής τουρισμού (τελευταία συνεδρίαση Μάρτιο του 2018)  να αναβαθμιστεί το σημείο πληροφόρησης – tourist information  και αν δε μπορεί από το   δήμο  να παραχωρηθεί στους φορείς της αγοράς». «Οι όποιες άλλες προτάσεις» συμπληρώνει «έχουν πολλάκις κατατεθεί στους αρμόδιους, από τις πιο απλές, όπως η τοποθέτηση μεγάλων καφέ πινακίδων πολιτιστικού και ιστορικού ενδιαφέροντος σε συνεργασία με την Εγνατία Οδό έως και την πρόταση του project “Πάσχα στη Ροδόπη”».

«Δυστυχώς καμία κινητικότητα, καμία διάθεση επί του παρόντος προς την κατεύθυνση αυτή» διαπιστώνει ο δημοτικός σύμβουλος για να εξηγήσει πως «παρόλη τη δύσκολη συγκυρία που βρισκόμαστε, το όποιο τουριστικό προϊόν θα μπορούσε έστω και λίγο να συμβάλλει στο τοπικό ΑΕΠ με ό,τι αυτό συνεπάγεται δρώντας πολλαπλασιαστικά».

Αναγκαία η συνεργασία με τον Δήμο Μαρωνείας-Σαπών

Ο κ. Βαφειάδης σπεύδει να υπογραμμίσει πως «πρέπει να  δούμε την περιοχή μας ως ένα ενιαίο σύνολο μαζί με το Δήμο Μαρώνειας-Σαπών, που δυστυχώς εκεί ο τουρισμός είναι μηδενικού ενδιαφέροντος ως τώρα» εξηγώντας πως «ο συνδυασμός μεταξύ της ιστορικότητας και του φυσικού κάλλους της Μαρώνειας, των βιοτόπων της παραλιακής ζώνης που καταλήγει στο κοσμικό θέρετρο του Φαναρίου είναι ο ιδανικός άξονας τουριστικού προϊόντος και πρέπει να μας βρει έτοιμους, όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος Δίκελλα – Πετρωτά – Άγιος Χαράλαμπος».

«Η ανάπτυξη της περιοχής τόσο τουριστικά και πολιτιστικά όσο οικονομικά και κοινωνικά προϋποθέτει διάλογο, συνέργειές και συνεργασίες» τονίζει ο κ. Βαφειάδης για να παραπέμψει κλείνοντας στη ρήση του Αριστοτέλη: «Το όλον μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.