Μια ιστορικη συνεδριαση
Η σημαντική, από κάθε άποψη, ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου σχετικά με το θέμα του χρυσού, απόφαση που περικλείεται σε δύο φράσεις, όχι στο χρυσό και απόρριψη της μελέτης, ανοίγει νέους δρόμους για τη δημιουργία ενός ισχυρού λαϊκού κινήματος στη περιοχή. Ταυτόχρονα, οι πολίτες οι οποίοι παρευρέθηκαν στην συνεδρίαση, την ιστορική αυτή συνεδρίαση, έστειλαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα προς τους άρχοντες τόσο των Αθηνών, όσο και της περιοχής. Κανείς δεν μπορεί να αποφασίζει για αυτούς χωρίς αυτούς. Η συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου αποτελεί μια καμπή στο τοπικά πολιτικά πράγματα και θα πρέπει να προσέξουν πολύ όσοι σκεφτούν ότι υπάρχει περίπτωση να την αγνοήσουν. Υπάρχουν ενδιαφέροντα πολιτικά χαρακτηριστικά που μαρτυρούν τη δημιουργία ενός κινήματος πολιτών που απαιτεί να διαμορφώνει πολιτική για τον τόπο. Το θέμα του χρυσού ήταν εκείνο που ένωσε διαφορετικούς ανθρώπους και μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι θετικά. Το ξεκάθαρο πολιτικό λαϊκό όχι, αλλά και το πολιτικό όχι των νομαρχιακών συμβούλων, αποτελεί μία ισχυρή παρακαταθήκη για τις ημέρες που έρχονται. Η επένδυση του χρυσού δεν έχει την κοινωνική συναίνεση, ως ο νόμος ορίζει, ούτε βεβαίως μπορεί να διαφυλάξει την κοινωνική γαλήνη. Καλό ταξίδι εταιρείες, καλώς όρισες κίνημα ενεργών πολιτών.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
