Ψαχνοντας για τις γυναικες

Τόσο στο Νομαρχιακό Συμβούλιο, όσο και στα Δημοτικά, η παρουσία των γυναικών είναι ανεπαίσθητη. Για μία ακόμη φορά οι ψηφοφόροι στήριξαν αντρικές υποψηφιότητες. Μπορούμε άραγε να είμαστε περήφανοι για αυτό; Δυστυχώς όχι. Αποδεικνύεται αυτό που πολλάκις έχει γραφεί, ότι η Ελλάδα απέχει πολύ από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο, όσον αφορά στη συμμετοχή των γυναικών στα όργανα διοίκησης. Δυστυχώς, πάλι το άλλο μισό του ουρανού, που αποτελεί και την πλειοψηφία στο συνολικό εκλογικό σώμα, δεν εκπροσωπείται. Τα στερεότυπα είναι κυρίαρχα και παραμένουν. Αποδεικνύει η ψήφος υπέρ των ανδρών ότι οι πολίτες δεν εμπιστεύονται τις γυναίκες. Όχι απλά δεν εμπιστεύονται, αλλά ταυτόχρονα και υποτιμούν. Μαρτυρεί όμως απουσία συνολικής ματιάς και θεώρησης των πραγμάτων αυτή η κατάσταση. Για μία ακόμη φορά, αν κάποιος μετρήσει τις γυναίκες που εξελέγησαν, θα μελαγχολήσει. Ίσως το γυναικείο κίνημα θα έπρεπε να αντιληφθεί ότι οι γυναίκες υποψήφιοι εν πολλοίς αντιγράφουν τον καθεστωτικό αντρικό λόγο, όταν διεκδικούν την ψήφο των πολιτών. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα, ώστε η κοινωνική συνείδηση να αλλάξει και να μην θεωρεί καινοφανές και παράδοξο την εκλογή πολλών γυναικών στα συμβούλια. Είθε…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.