Λαθος τακτικη λαθος πολιτικη
Η Νέα Δημοκρατία πέρασε από την υπεράσπιση της Αυτοδιοίκησης στην κατά μέτωπον επίθεση. Η μεταστροφή αυτή, που υπαγορεύτηκε από τις δυσμενείς δημοσκοπήσεις, όσον αφορά στην υπερνομαρχία της Αθηνών – Πειραιώς, είναι προδήλως λανθασμένη και μειωτική. Ο κ. Καραμανλής στις τελευταίες του ομιλίες, και εδώ στην Κομοτηνή, χαρακτήρισε επί της ουσίας όλους τους δημάρχους και τους νομάρχες που στηρίζονται από το ΠΑΣΟΚ, αλλά και πλείστους άλλους, οι οποίοι είναι δήμαρχοι ή νομάρχες ψηφοδελτίων συνεργασίας, ως φερέφωνα της κυβέρνησης και ως «yesmen». Ο κ. Καραμανλής μάλλον έχασε την ψυχραιμία του και αντί να απολογηθεί για τις ακροδεξιές επιλογές του ισοπεδώνει τα πάντα, προκειμένου να εισπράξει μικροκομματικά οφέλη, σε βάρος, βεβαίως, του θεσμού της Αυτοδιοίκησης. Ατύχησε ο κ. Καραμανλής, και σε μία εκλογική μάχη που παραδοσιακά ευνοεί την αντιπολίτευση έδωσε όπλα στην κυβέρνηση. Βεβαίως, αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα απασχολήσει τη Νέα Δημοκρατία. Εκείνο όμως που σίγουρα απασχολεί πολλούς πολίτες είναι η απαξία του θεσμού από την προεκλογική τακτική της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου της προσωπικά. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πρόσβαλε και τον θεσμό, αλλά και καταξιωμένους αιρετούς όλης της χώρας. Πρυτάνευσε το υποτιθέμενο κομματικό συμφέρον και καταβαράθρωσε την ουσία των εκλογών της Αυτοδιοίκησης. Δυστυχώς, δεν διδάχθηκαν τίποτε στη Ρηγίλλης. Μετά το λάθος το σχετικό με τον δεύτερο βαθμό της Αυτοδιοίκησης και τον «Καποδίστρια» προχωρούν και σε τρίτο λάθος. Ως πότε;
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
