Τηλεοπτικη Δημοκρατια
Μπορεί ο Υπουργός Υγείας να πρόσθεσε ακόμη ένα πρόβλημα στα πολλά της κυβέρνησης το τελευταίο διάστημα, αλλά τα όσα επισήμανε στην πολύκροτη συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή» δεν απέχουν από την πραγματικότητα. Η πολιτική δημοκρατία σταδιακώς υποχωρεί και την θέση της καταλαμβάνει η «τηλεοπτική δημοκρατία».
Η δημοκρατία των τηλεοπτικών παραθύρων κυριαρχεί όλο και περισσότερο στον δημόσιο βίο. Το έλασσον γίνεται μείζον και το πραγματικά σημαντικό δεν βρίσκει θέση στα υποτιθέμενα δελτία ειδήσεων. «Κορυφαίοι» πολιτικοί συντάκτες μετατρέπουν τις εκπομπές τους σε «παραμάγαζα» προκειμένου να ανεβάσουν τις θεαματικότητές τους. Όλη αυτή η κατάσταση έχει σαφώς επιδράσει αρνητικά στην κοινωνία. Οι «αστέρες» των διάφορων τηλεπαιχνιδιών γίνονται «εθνικοί ήρωες» και οι «περιπέτειές τους» απασχολούν επί μακρόν την κοινή γνώμη. Ορθώς επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος το άχθος αυτό του σημερινού δημόσιου βίου. Εκείνο όμως που παρέλειψε να δηλώσει ήταν το σημαντικό μέρος της ευθύνης των πολιτικών που στήριξαν αυτό το φαινόμενο της τηλεοπτικής και ανθρωποφάγου «δημοκρατίας». Κανείς εκ των πολιτικών δεν αντέδρασε έγκαιρα προκειμένου να μην χάσει την εύνοια των καναλιών. Σήμερα πληρώνουμε τις συνέπειες της υποχώρησης της πολιτικής δυστυχώς με ευθύνη των ίδιων των πολιτικών. Οι επισημάνσεις του Υπουργού Υγείας είναι μεν θετικές, αλλά μοιάζουν περισσότερο ως κραυγή του ναυαγού. Δεν δημιούργησε πρόβλημα στην κυβέρνηση ο κ. Παπαδόπουλος. Η στάση της πλειοψηφίας του πολιτικού κόσμου οδήγησε στην απαξίωση της πολιτικής.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
