«Νομος, Ταξη, Ευπρεπεια»

Αυτά φαίνεται ότι ήταν τα προβλήματα που ταλάνιζαν την ελληνική εκπαίδευση και το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να τα λύσει. Το ζήτημα των μαλλιών ή των κινητών, ακόμη και το ντύσιμο, αποτελούν το βαρίδιο στα πόδια του εκπαιδευτικού συστήματος. Ούτε οι διπλοβάρδιες ούτε τα βιβλία ούτε το ιδεολογικό μέρος της εκπαίδευσης αποτελούν προβλήματα. Οι γραφειοκράτες του Υπουργείου αποφάσισαν να «αναβαθμίσουν» την αισθητική, όχι μόνο των εκπαιδευτικών και των μαθητών, αλλά εμμέσως και των γονέων. Τώρα η πατρίς μπορεί να κοιμάται ήσυχη. Το μέλλον είναι εξασφαλισμένο. Τα παιδιά θα μάθουν να ντύνονται όπως πρέπει, επιπροσθέτως θα αποκτήσουν σέβας, ιδού λοιπόν ότι δεν πήγαν χαμένες οι προτροπές Πάγκαλου. Τα για τους λίγους ουσιώδη, αλλά πραγματικά ζητούμενα, θα λυθούν βεβαίως όταν όλοι θα είναι «ευπρεπώς» ενδεδυμένοι. Ω «Πάγκαλη» Εκπαίδευση, το «φάρμακο» βρέθηκε και οι γενιές των Ελλήνων πλέον μπορούν να αντιμετωπίζουν το μέλλον με αισιοδοξία. Φαίνεται ότι ο κ.Κοντογιανόπουλος μετέφερε στο νέο κόμμα του τις «καινοτόμες ιδέες του», από τον καιρό που ήταν Υπουργός Παιδείας της Ν.Δ. Δυστυχώς για τον ίδιο δεν είναι αυτός που θα δώσει τον τόνο στα «νέα προτάγματα», σε άλλους η ιστορία έδωσε την εύνοιά της. Η κοινωνία ασμένως θα στηρίξει τα νέα μέτρα, γιατί επιτέλους πρέπει να μπει ένας φραγμός στον εκχυδαϊσμό. Διότι ως γνωστόν είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι. Ο σύνολος εκχυδαϊσμός δεν μας ενοχλεί και μας ενοχλεί το μη «ευπρεπώς ενδεδυμένοι».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.